Kenneth730i Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 skal få montert den å se hvodan det blir . Blr ikke fornøyd med lakken har hatt i litt for mye herder i den så har ikke flytet ut skikkelig, pluss et par veldig små men veldig irriterende bulker som skal bort. Så bare å bestille 2 liter til med lakk, vannslipe hele bilen igjen, få bort resterende ujevnheter i karossen også sprøyte den igjen men men er bare morro hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 når du selger så sier du at du har lagt på flere lag med lakk for å få til den dyyyyyyype glansen men teit at det ble feil da....gleda meg til å se en strøken sjuern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 gjorde jeg odså men men skal ikke være lenge om a få sprøytet igjen. fort gjort å gjøre det om igjen så det går så fint at. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 likte fargen godt selv, men må få den blankere en dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 men får jo et glimrende underlag å lakke på nå så skal bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 var litt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 ble litt gangster feeling over den nå hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 når du selger så sier du at du har lagt på flere lag med lakk for å få til den dyyyyyyype glansen men teit at det ble feil da....gleda meg til å se en strøken sjuern skal ikke selge den nå nei endelig fått den i 100% teknisk stand, får lakket den ordentlig nå bare så blir den bare nydelig. Også håper jeg han fyren jeg kjøpte den andre bilen av kan finne den siste felgen min snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Er noen sorte felger til salgs her på forumet for 5 k...som satt på min gamle e32....de er perfekte på en sort sjuer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 Er noen sorte felger til salgs her på forumet for 5 k...som satt på min gamle e32....de er perfekte på en sort sjuer:) Skulle så gjerne hatt det.. men okønomien tilsier at jeg ikke har råd til det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 bygd om eksos anlegget mitt i dag for å få på bakre potta, blei grom lyd i den nå å det blir ikke noe avkabbing oppstopper røra, de passet faktisk ganske greit inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 6, 2010 Forfatter Share Skrevet September 6, 2010 jaja da var ny lakk bestillt da er det vel bare å begynne å demontere å maskere igjen da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 venter og venter...ran noen og kjøp AZEV felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 venter og venter...ran noen og kjøp AZEV felgene.. Krysser fingrene denne gangen skal ihvertfall sørge for å være litt mer våken nå å ikke blande herderen feil igjen Skulle gjerne hatt de men får klare meg med Borbet A felgene foreløbig, skal ned å hente siste nå slik at jeg får alle 4 på bilen istede for 2 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 høres bra ut! hvordan interiør har du på denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå