Kenneth730i Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 har Beige skinn, men har byttet ut alle dørtrekk, nedredel dash, taktrekk, dørlister og alle dekkpanel med blått midtkonsoll er sort, så nå er det bare seter og teppe som er beige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Noen bilder av interiør her Wicky. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 hm...interessert i dørtrekk i beige? har dørtrekk fra 750i liggende med skinn i armlener og håndtak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Ville ha de en gang tidligere jeg vet du men hørte ikke mer fra deg hehe. de er interesange de, men om du hadde villet postet et bilde av de for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 8, 2010 Forfatter Share Skrevet September 8, 2010 Æsj.... så kjedelig å vente, her står bilen så å si klar til å lakkes IGJEN!! også må jeg vente på lakk... kjipt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 Da var lakken kommet blir lakking i dag da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 hmm..var deg jeg ikke hørte noe fra Ja kan ta bilde av dem senere ikveld og legge dem ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 hehe kjempe flott joda ventet på at du skulle legge ut bilde av de men samme det, vil gjerne se et bilde av dem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 hmm..var deg jeg ikke hørte noe fra Ja kan ta bilde av dem senere ikveld og legge dem ut hmm.. hvilken farge hadde du på den gamle 7ern din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 diamantsort.. fått tilbud om å kjøpe den gamle tilbake faktisk..hmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 9, 2010 Forfatter Share Skrevet September 9, 2010 var inne å kikket på den litt nå den så ut som fargen var kanske lik den jeg skal ha på avataren din ser du hehe, bare å handle da vel, ingenting som den gamle sjuern vet du:D tror ikke jeg kommer til å selge min ihvertfall, det tror jeg blir et stort tap kjøpte den jo for 15000, og nærmer meg 25000 i påkost på bilen, og enda har jeg ikke fått den nedpå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2010 Share Skrevet September 9, 2010 nei....altså...den frister...er gjort MYE med bilen etter jeg solgte den..blant annet manuell kasse....men igjen..den var ett bensinsluk av grader....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 hmm kjørte min til sverige her for 1 uke siden 135mil totalt snittforbruk hrlr veien var 0.91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Vel ikke helt førnøyd nå heller, men nå blir den, slik er tross allt en bil til 1500 kroner garasje lakket i en mørk garasje Får ta med et Før bilde fra jeg kjøpte bilen : Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth730i Skrevet September 10, 2010 Forfatter Share Skrevet September 10, 2010 Flere bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå