Bmwe3999 Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Hei må bytte varmeapparat motstand i e39 men hvor kommer jeg til den på best mulig måte? Håper jeg slipper å demontere hele dasjbordet.. Mvh Lars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Ser ut som det er ganske så enkelt; http://www.540i6.com/finalstagereplacement.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe3999 Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Joa...fant den jeg men jeg har ikke fått lik motstand hos mekonomen. Funker gjør den hvertfall ikke...ser lik ut men mindre pinner på min. Prøve å bytte i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Det stemmer at den nye ikke er lik de gamle. Den nye har kortere og flere pinner og mer plast hvis jeg husker riktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Er sporene som du sklir den på plass i like. Så har du nok fått rett. Den nye er ikke lik den gamle. Er en forbedret utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe3999 Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Byttet og i orden. Den jeg fikk fra mekonomen fungerte dårlig..den jeg handla hos BMW fungerer enda den ser lik ut. Stemmer at den nye har mindre og flere pinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå