hmyraune Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Hei, Fikk påpakning på EU-kontroll for en uke siden om at jeg hadde "farlige sprekker" i bremseslangene bak, så jeg får vel bytte dem... Må jeg ta av kaliperne for å unngå twisting av slangene, eller er det tatt høyde for dette i konstruksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Skal gå helt fint å plukke av slangene, uten å demontere kaliper, vil jeg sterkt tro. Mulig de er vridd en halv omdreining. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hmyraune Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2010 Tenkte mer på når jeg skal begynne å skru av slangene, er de ikke gjenget et godt stykke? Sånn at slangen blir vridd masse når man skal løsne de gamle/feste de nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Tja, nei normalt sett bruker de å være skrudd fast med en skruen igjennom på tuppen. Slangen bruker ikke å være gjenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå