Oddey Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Ville bare sjekke om det er noen intresserte i et sånt interiør nå. følger med stoler fremme, seter bak, og midtkonsol. mangler da sidepaneler bak og til dørene fremme (til coupe). Setene skal være i bra stand. Interiøret befinner seg i Kongsvinger (ca 10 mil nord for Oslo), men har god rabatt på frakt også, så sending funker også . Vurderes solgt for 12 000 Noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 3,2 facelift interiør eller pre-facelift (3liter)? er vesentlige forskjeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2010 Hva er forskjellen? den lille vippen på nakkestøttene på stolene fremme er der, er vell den som tilhører 3.2 om jeg husker riktig? så går ut ifra at det er fra en 3.2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 16, 2010 Share Skrevet Februar 16, 2010 oki:) god pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Synes ikke prisen er så ille selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 ser ut som 3liter seter. 3.2 har tykkere nakkepute (ser ikke helt klart på skjermen her..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 Okei, jeg skal til verkstedet etterpå å se på setene jeg har i caben, dem er fra en 3.2 liter, så ser jeg sikkert forskjellen om det er noen på setene =). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Bytte i hardtopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 17, 2010 Share Skrevet Februar 17, 2010 Selger du midtkonsoll med armlene for seg selv? evt pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2010 hehe, har nok ikke noe behov for hardtopp akkurat nå om dagen, ellers takk . Delene selges kunn samlet =). lettest å få solgt det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Bump =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frenball Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Hvor mye hadde det blitt for å fått de sendt oppovert til Molde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 jeg er veldig interessert i fremstolene, men sliter med å få solgt individual interiøret mitt,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Hvor mye hadde det blitt for å fått de sendt oppovert til Molde? Send meg eksakt hvor i Molde på pm, så skal jeg høre på mandag =) Sendte et komplett interiør i sportskinn til bergen for litt over en måned siden, det kom på 1500 kr =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddey Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 jeg er veldig interessert i fremstolene, men sliter med å få solgt individual interiøret mitt,, Selges kun samlet, til info =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå