Gå til innhold

Noen som har erfaring med uorginal slepekrok til e90?

Heimstad
 Share

Anbefalte innlegg

Trenger krok til bilen.

Er det noen som vet hvor man får tak i sånt uten at det koster både hest og vogn?

Må selvølgelig være avtagbar....

Har funnet noen på tysk ebay. Se siste post....

Sjekka koed, og de skulle ha 8500 for en svingbar krok med ledningsnett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det det koster det. husk at du MÅ ha med riktig ledningsnett, for all del ikke monter noe unoversalledningsnett. da ryker det som er å ryke av lysmoduler og comfort styreenheter osv. det blir dyrt. og husk at etter montering må du til bmw verksted å få kodet bilen til hengerfeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få jobben gjort ordentlig, med de rette delene..

Den eller de tusenlappene du nå prøver å spare kan komme til å bite deg i ræva når det viser seg at f.eks ledningsnettet ikke er kompatibelt med din bils utstyrsnivå,etc.

Jumbo el-feilsøking og modulskifter rund baut etc er mye dyrere enn et hengerfeste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eller de tusenlappene du nå prøver å spare kan komme til å bite deg i ræva når det viser seg at f.eks ledningsnettet ikke er kompatibelt med din bils utstyrsnivå,etc.

Jumbo el-feilsøking og modulskifter rund baut etc er mye dyrere enn et hengerfeste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo enig i at det beste er å kjøpe orginalt.

Men man skulle jo tro at når man kjøper fra en annerkjent produsent, som har holdt på med dette i masse år, så burde de vite hva de holder på med...

Koblingsskjema og monteringsanvisnig ser i mine øyne helt greit ut.

Kan jeg spare 6 lapper på å handle det på e bay, så gjør jeg gjerne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Da har jeg montert krok.

Bestile fra tysk ebay. Bosal avtagbar krok, med ledningsnett tilpasset bilen. 3500,- inkusive frakt og moms.

Monteres på en ettermiddag.

God bruksanvisning og koblingsskjema følger med.

Fungerer utmerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Da har jeg montert krok.

Bestile fra tysk ebay. Bosal avtagbar krok, med ledningsnett tilpasset bilen. 3500,- inkusive frakt og moms.

Slås PDC'en bak av automatisk med det nye hengerfestet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg montert krok.

Slås PDC'en bak av automatisk med det nye hengerfestet ditt?

Ja.

Men det som er viktig når du bestiller på ebay, er å lese deg godt opp om kroken du bestiller.

Til den forrige bilen min fikk jeg krok som va helt skjult når den ikke var montert, men når jeg bestilte til nybilen, fikk jeg en der hele innfestingen til kroken vistes når kroken var demontert.

Det var jeg ikke interessert i, så den solgte jeg, og kjøpte en orginal, elektrisk krok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...