Rannem Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Jeg ville aldri gått for en femmer som førstebil. Det er en stor tung bil. Ungdom vil som regel leke seg litt mer og ha en bil som sitter godt i svinger. Slik er ivertfall jeg. NAF-test koster vel rundt 2000kr antar jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hingsten Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Nettopp, det er det jeg også vil ha Ikke mer nei, det er det verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Bra! Sitter selv å titter på IS for tiden. Morsom bil med ok HK og ganske lav vekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hingsten Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Ja, eneste jeg ikke liker med IS er rattet Det går sikkert ann å bytte (til M-ratt eller noe sånt, trenger airbag og må se noenlunde originalt ut) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 IS kommer jo med 3 forskjellige ratt. Avhengig av årsmodell. IS med M44 motor har som regel siste genrasjons m-ratt for E36. Ellers får du den med det gamle m-rattet som ikke har noe emblem i senter og du kan få den med sportsrattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Ratt er forresten også greit å bytte ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hingsten Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Kult, har sansen for dette rattet: (Skulle gjerne hatt et hvor det ikke sto //M, da egentlig) Men er ikke noe særlig glad i det rattet uten emblemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Er vel m-tech II rattet hvis jeg ikke tar feil. Men hvorfor vil du ikke ha ///M logoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hingsten Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Fordi det ikke er en ///M-bil, blir liksom litt som å ha ///M bak på bilen når det bare sitter en 2 liter der hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Nei, det skjønner jeg ikke.. Når du bestiller bil fra BMW kan velge mye orginalt m-utstyr. Min egen Touring har blant annet m-understell, m-lister, fangere og skjørter tilsvarende det en M3 har. Men det betyr ikke at jeg "later" som det er en M3. I utstyrslista på bilen min stor det nevnt m-technic flere ganger. Har du en 320 og setter M3 bakpå er jeg enig med deg! Det blir helt feil. Men kjøper du deg en IS så vedder jeg på at du før eller siden vil ha m-front, m-lister og alt som følger med Det er som natt og dag på de bilene der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hingsten Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Joa, ser den, vi får se når jeg endelig får me en kjerre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet April 23, 2010 Share Skrevet April 23, 2010 Bra! Men er ikke slik at jeg kommer til å sette en ///M på bakluka.. Ett sted går grensen. Jeg liker orginale m-logoer samt noen veldig snille oppgraderinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hingsten Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Sånn ja, nå har jeg hatt lappen siden fredag og er nå konkret på utkikk, så kom gjerne med annonser eller biler dere vet er til salgs på en eller annen måte Denne virker veldig interresant: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22947652 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Så ikke så dum ut den. Det rattet bør du ikke henge deg så mye opp i,hovedsaken er at den har en airbag som virker. Siden det er en entusiast som eier den,kan det være både og - km-stand er lett å tukle med på disse bilene,men det er et par steder den lagres som hjemmetestere ikke har tilgang til. Som flere før har nevnt,dropp 5-serien enn så lenge, den er en mye mer komfortabel cruiser, men vedlikehold er mye dyrere og 18-åringer er sjelden laget av penger. Når du blir 20-ish,ville jeg dog vurdert en,gjerne med litt umpf-motor (200hk og oppover) 5 serien er en mye bedre cruisebil,sikrere,billigere å forsikre og ser veldig bra ut (jeg snakker nå om E39,ikke firkanten E34). Bare ikke vrak den E36'en og før enda en sånn bil på fy-lista til forsikringsselskapene, de har en GOD del av dem der fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hingsten Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Hehe, har ingen planer om å vrake den i en fjellvegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå