Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Klokken i OBC'n driver og piper hver time #-o Dette har den begynt med helt selv, da jeg kjøpte den var det ikke slik. Plutselig begynte den med det, så har den kuttet ut, men nå har den begynt igjen :|

Piper 3 ganger når klokken viser 15:59, og så skifter den til 16:00 kanskje 5 sek etter det.

Grusomt iriterende! Noen som vet hvordan jeg slår av dette? :x

Pliiiis! [-o<

Mvh

Fredrik 8)

Skrevet

Er ikke memo-funksjonen som er slått på?? Hadde også dette "problemet", hadde vært å trykt på knappen. Klødde meg en stund i hodet for å finne årsaken :)

Skrevet
Er ikke memo-funksjonen som er slått på?? Hadde også dette "problemet", hadde vært å trykt på knappen. Klødde meg en stund i hodet for å finne årsaken :)

Joo, den tror jeg at jeg har slått på :lol:

Vet jeg og har slått den på og av en gang før =P~

Hva er den til egentlig da? Få klokka til å pipe og eieren til å klø seg i hode?

Er full i tre flis i fingrene.. :lol:

Skrevet
Det er en alarm som sier at klokken blir det du har stilt den inn til.

Men jeg har ikke stilt den inn til noe :? Så vidt jeg vet vertfall :|

Skrevet
Jupp, stemmer det :)

Ihvertfall i alle bimmerne jeg har hatt, men kan jo hende at din er spesiell da og gjør som den vil :lol:

Det kan nåk stemme det skal du se, for jeg har skrudd på dette, samt av og på igjen.. Og kan nåk også stemme at det er i disse periodene den piper :) Skal teste i morgen :)

Skrevet

når MEMO er slått på, plinger den 5-10 sek før hele time. meningen er at føreren får beskjed om at klokka straks er hel, og du kan finne fram til nyheter på radioen. ;)

Skrevet
når MEMO er slått på, plinger den 5-10 sek før hele time. meningen er at føreren får beskjed om at klokka straks er hel, og du kan finne fram til nyheter på radioen. ;)

Er det seriøst det denne funksjonen er til for? Haha :lol:

I så fall, det må være den mest unyttge funksjonen jeg har kommet over enda :mrgreen:

Bortsett fra regnsensor.. Virker som det er bare tull! Visker når den selv vil, les: når den absolut bør viske så visker den ikke.

Men takk! Da har jeg forhåpentligvis funnet grunnen til denne noe irriterende plingen som tar vekk OBC speedometeret mitt når jeg kjører :mrgreen:

Skrevet

Stilig!

Det var bra :) Men hvordan skulle jeg vite hva dette var? :lol:

Her en annen dag begynte den å plinge uten noe varsel, plinget 3 ganger, viste ingenting i OBC, ingen lamper eller noe som helst..

Har vel ikke noe anelse om hva det kan komme av? :mrgreen: Nei jeg vet, helt umulig å si.. Men forstår ikke hva han plinger for uten å si hva som er galt.. Plinget sikkert 4-5 ganger.. Kan det ha noe med navigasjonen å gjøre? Jeg trooor jeg nesten hadde ankommet målet :|:P

Skrevet

den plinger også ved utetemperatur som endres med 3 grader rundt 0.

altså hvis temperaturen er 3+ grader synker til 0 grader så plinger den. mener å tror at om den så stiger til 3+ igjen så plinger den også for å varsle temp endring.

har ikke fått testet om dette stemmer, da jeg kun har lest om det i instruksjonsboka til bilen som er på svensk....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...