tvold Skrevet Februar 17, 2010 Skrevet Februar 17, 2010 Noen som kan bekrefte at man kan nullstille oljeservice-telleren på E61 selv ved å holde inne trippteller knapp, bla igjennom meny og nullstille? Ble noe enkelt forklart, men er den funksjon her mulig? El må man inn på BMW-verksted for å gjøre det.
feiringbruk Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Noen som kan bekrefte at man kan nullstille oljeservice-telleren på E61 selv ved å holde inne trippteller knapp, bla igjennom meny og nullstille?Ble noe enkelt forklart, men er den funksjon her mulig? El må man inn på BMW-verksted for å gjøre det. Sjekk denne linken,der står det hvordan det gjøres http://autopower.se/
DanielMK Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 lurer på det samme til min E39 ...... BMW verkstad tar jo over 1000kr for å gjøre dette ..
Otis Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Det er nesten 100% likt på E60/61 som på E39. Følg min anvisning som jeg postet 3 innlegg lengere opp.
DanielMK Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Ok. Men eg har ikkje køyrecomputer på e39'n min? Er helt standard utgave, uten noe dill dall. Kva knapp skal eg holde inne da? Hmm
DanielMK Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 edit: kjørecomputer er vel med en skjerm som viser ulike data, gps osv? Det har ikkje eg.. Noeeen ? Er ca 2 måneder siden service var utført, så bør nullstille service-lyset snart.
DanielMK Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=59 <- fant noe der.
tvold Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Mulig dette virker; Takker for svar.. Funket som fjell dette.. Man må bare holde inne knappen lenge nok.. Ble noen forsøk før fant ut hvordan det skulle være, men alt ble topp til slutt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå