lamerman1991 Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Skrevet Februar 28, 2010 Bilen koker hele tida, har bytta termostat,radiator,og vannpumpe. Hjalp litt, men så plutselig kom den på kokepunkte, så satte en kompis seg inn i bilen å gassa litt, imens jeg sto bak. Da fossa det vann ut av eksosen. Toppakninga som har gått da?
blast Skrevet Februar 28, 2010 Skrevet Februar 28, 2010 Er nok dessverre stor mulighet for det da ja...
Halbakken Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 Bilen koker hele tida, har bytta termostat,radiator,og vannpumpe. Hjalp litt, men så plutselig kom den på kokepunkte, så satte en kompis seg inn i bilen å gassa litt, imens jeg sto bak. Da fossa det vann ut av eksosen.Toppakninga som har gått da? Japp, høres ut som om toppakninga er gått til helvete da gitt... Har du kjørt bilen mye mens den har kokt eller? :S (Tenkte på toppen din...) Se på den lyse siden da, du har da fått byttet mye med tanke på sirkulasjon og kjøling av motor da:)
håkon_w Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 kan noen forklare hvorfor ikke alle kjølesystem er selvluftende? jeg mener, vannet sirkulerer til xpansjonstanken sammen med luftbobler, da blir luftboblene igjen i ekspansjonstanken og bare væske blir med videre siden luft er lettere. eller må lufta ut en annen plass og hvorfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå