thomasdyb Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Lysene begynner å svikte en etter en. Har Angel eyes i begge frontlyktene! - Begge nærlysene fungerer - Bare ett grøftelys fungerer, det andre funker ikke - Bare ene Angel eye-et fungerer Det ene av nærlyset som fungerer, fungerer bare i midten men selve ringen fungerer ikke. Noen som har peiling? Har slik boks til lysene, og ledningene ser ok ut etter det jeg har sett over. Trenger å fikse dette før EU kontroll... Thomas
SweetBMW Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Prøv å skift pære i tåkelys. Ang angel eyes. Skift boksen.
thomasdyb Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Skrevet Februar 18, 2010 hmm, ja skal prøve det, men må vell av med framfanger da? Prøvde å skifte i parklyset(ringen) på ene siden, men fungerte ikke.. Ja må vell det :s Hva "er" boksen, og hvor får man kjøpt den? (har ikke peiling på xenon :S)
in2you Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Frontfanger må ikke av for å få skiftet grøftelys nei, ved siden av grøftelyset er det et lite ''luftehull'' som du kan stikke et skrujern inn i og dytte ut grøftelyset
thomasdyb Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Skrevet Februar 18, 2010 åja! skal prøve å teste dette! men kan også være kontakten på grøftelyset.. blinker på, så slår det seg av :s men er ikke det vanskelig å se hvor du skal treffe da? har mtech-1 fanger
in2you Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Er faktisk ikke sikker på om det er et slikt hull på m-tech, men du kan sjekke i alle fall Det kan muligens vere litt vanskelig å treffe, men eg fikk det enkelt til på min e36 i alle fall (original frontfanger). Lykke til!
thomasdyb Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Skrevet Februar 19, 2010 hehe var litt klønete å komme til ja! kjørte også innom et lokalt verksted, de sa at mest sansynlig var det den boksen som var ødelagt, men har noen peiling på hvor man kjøper slike bokser? å om de "passer" eller hva jeg skal si?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå