Gå til innhold

Selges: E46 Coupe 00 Carbon,Rieger,ACS osv..


PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Viser til min store bildetråd da bilder sier mer enn ord:

viewtopic.php?f=6&t=112811

blackwhite5.jpg

Bilen er veldig god å kjøre, fin å se på og vekker stor oppsikt uansett hvor jeg drar.

Bilen er påkostet nesten 70 000,- av meg og såklart en hel del før mitt eie.

Mye utstyr som gjør kjøre opplevelsen til en fryd.

Xenon,skinn,cd, kjørecomputer,klima, nye sommerfelg med dekk, osv..

01 modell 318CI

km; 232 000

feil og mangler:

-Ulakkert m3 fanger montert.

-Airbag lampe lyser pga skiftet interiør.

-lakkSkade på bakskjerm samt litt overflaterust i hjulbuer bak.

-En gåen foring forann venstre side og en bak .

Bilen er veldig tight og fin, bilen har meget strøken lakk utenom di tingene som er nevnt, MEGET strøken. Bilen har servicehefte opp til 190 000 KM, etter dette overtok en mekaniker bilen og har tatt servicer selv. Bilen er ingen nybil, men langt fra oppbrukt og "opphoret" med lys,rare knapper,ting som henger og dingler innvendig, deksler som mangler og ledninger fra jallaanlegg i kupèn..

Bilen er perfekt for den som ønsker en fet bil som ikke koster så mye å forsikre eller ha mtp drivstoff. BIlen bruker ikke nevneverdig olje eller kjøleveske.

Jeg betaler 4500,- i året i delkasko. 24 år 40 % bonus.

Bilen er ny i norge og jeg er eier nr 4.

Bilen må ikke forveksles med sedaner med stoffseter,original hjul,kasett spiller o.l da dette er en helt annen type bil.

Bilen er flott å kjøre og sitter godt på veien med HR/Eibach understell og er stiv og fin i fisken.

Det at bilen er med i Bimmers kalenderen 2010 betyr vel at folk synes det er en meget pen bil.

Bilens styling er også av den dyre typen, Rieger og AC Schnitzer. Proffsotede ruter og full eksos fra Supersprint.

Denne bilen kan fort forvandles til en showbil med litt "finpuss".

Bilen MÅ ikke selges, men har hatt bilen i ca 2 år og jeg begynner å bli lei av å ha lån.

Ring for all info.

110 000,-

959 26 332 Markus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var bilen solgt.

Jeg kjenner dette er tyngere enn hva jeg hadde trodd. sitter med en skikkelig klump i magen.

Har hata den bilen, og vært nyforelska i den...

Ønsker ny eier lykke til videre med den og vil bare si, det er ingen nybil, men en flott bil for en som kan å småskru litt og jeg tror ikke den er ferdig med å få hoder til å snu seg.

Takk for di gode stundene "gullungen" min og lykke til på banen! [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, blir jo ikke noe bedere når jeg skal hogge den da. :D

Men du kan tenke at den muligens blir hvit med sort tak, og mulig 19"erne blir lakka gull eller sorte. Og ikke minst blir det meste M3 på den da.

Så om noen trenger GTR panser, M3 fanger, beige skin intr osv, så skal det selges ettervært. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...