in2you Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 E90 er fantastisk gode biler, fikk kjøre rundt i en 318d i påskeferien og det ble aldri det samme med min E36 323 etterpå.. nydelig stylet tommenke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2010 Takktakk før den:) Håpe det skall bli like sobra når ej fe på M3 hekken og eksos løysinga:) So M3 framm fendera;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Mai 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2010 Då he vi invistert i m3 speila.. so når ej fe kara mej heim frå sjå blir det rett utpå GS bildeler å få tak i M3 eksos å so vurdere m3 framskjerma.. Blir gode greier;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Soo.. he vi bjunt prosjekte me M3 speila.. M3 hekken å so få på orginale M3 lyktespylere... + M3 eksosen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 SO godt som ferdi resulatat:) Skall sette på M3 spylderdysene når eg kjem heim fra sjø, så blir det berre gode greier;) Av Fronten og side:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Soo he vi av den nymonterte M3 hekken å M3 Eksosen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 perfekt denna så noen som ville at du skulle ta av eyelidsa, ikke gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 dette ble veldig fint:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 hehe Lyktesenkerene var av når dei va på oppgjenlakkering.. Å det såg heilt på tryne ut.. so dei kjem nokk til å vere på så lenge ej he bilen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Blei utrolig bra! Lav og aggresiv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 yea det e sannsett ei pest å plage over fartshompane her ej bor.. Men går greit viss du skråer over;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Meget pen bil men.............. de seteputene er vel litt jalla på en slik bil? Jeg personlig synes slik er litt akk fått lappen ting, men det kan bare være meg da men utrulig pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommenke Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Bilen skall no selgast å den blir å sjå på GATEBIL treffe på Rudskogen 8-11 Juli Prisantydning 299.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Hvorfor selge? Du har jo stylet den opp for x-antall tusen ! Penger rett ut av vinduet .. Men rå bil Ville beholdt den var eg deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå