Gå til innhold

E34 518i M43 turbo prosjekt blir z3 1,9 m44 i stede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si ifra når du skal selge motoren a, for jeg har en civic denne ville passet perfekt i :D BMW civic turbo rwd hadde vært tøft :)

• Svar 255
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Men synes du skal endre head'ern til tråden, for spør du meg er det ikke mye "skrot" her :P

Fordi bilen ser skrot ut. :lol::lol:

Skrevet

Fått sveist noen rør tilil tomgangsregulator og midlertidigt oppheng til LMM.

Fikk start på motoren men sviver ikke helt bra. skal lage til resten av eksos anlegget og få koblet til Lamda sonde og se om det hjelper.

kj1rioy63d3qqwdrkigo.jpg

Skrevet
bruker du war chipen nå? :)

Jepp, men eg slite.

De vil ikje laga ny programvare til chippen så virke på 318is.

I mellomtiden jeg har holdt på med motorbygg. Så oppgraderte de interface programmet til å virke i windows 7 etc og forandret alt. Jeg kommer ikke inn på chippen for å forandre mapen. Litt forbannet kan du sei.

War chippen fynker helt fin på 525, 325, 535 etc alle de modellene som finnes i usa / canada

Så på ny Stanalone ECU ( AEM ems 4 30-6905 ) i usa, men den manglet map sensor så jeg drøyet det.

Jeg skal prøve å få til noe.

Må kjøre utenom turboen først, skal eu godkjenne bilen innen Juli.

Skrevet

Var derfor jeg valgte ostrich2 istedenfor miller war chip, sikklet lenge etter den war chippen først :)

men nå ser det ut til at det blir datasprut på meg isteden.

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg fått nye program vare til war chipen. Har også laget midlertidig down pipe.

Må være den mest patetiske down pipien noen gang. he he. fra 3" til 2" bare slik at jeg får den igjennom eu først.

t3al1octbrw1xj6ytdbs.jpg

fh831hy0rfcmyxy8gxfh.jpg

• 3 weeks later...
Skrevet

Ja, men den lager en klanke lyd, usikker på hva det er. holder på og ta av bunpannen for å se om jeg finner ut hva som er feil.

Skrevet
konstant lyd elelr bare på spessielle turtall ? du har vært litt uheldig med sånne ting på denne mottoren :-(

Er en klanke lyd som øker med turtallet enten noe som er løst eller veiv ramme bank, ventiler etc. får se hva jeg finner ut. :^o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...