Tzunami Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Si ifra når du skal selge motoren a, for jeg har en civic denne ville passet perfekt i BMW civic turbo rwd hadde vært tøft
fizn Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Ikke lenge til oppstart igjen nå, satse på det blir smertefritt denne gang.
Tzunami Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Men synes du skal endre head'ern til tråden, for spør du meg er det ikke mye "skrot" her
takaasen Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Men synes du skal endre head'ern til tråden, for spør du meg er det ikke mye "skrot" her Fordi bilen ser skrot ut.
Tzunami Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 må jo nesten fikse litt på den og da, siden motoren blir så bra
takaasen Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Skrevet Juni 18, 2012 Fått sveist noen rør tilil tomgangsregulator og midlertidigt oppheng til LMM. Fikk start på motoren men sviver ikke helt bra. skal lage til resten av eksos anlegget og få koblet til Lamda sonde og se om det hjelper.
takaasen Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Skrevet Juni 19, 2012 bruker du war chipen nå? Jepp, men eg slite. De vil ikje laga ny programvare til chippen så virke på 318is. I mellomtiden jeg har holdt på med motorbygg. Så oppgraderte de interface programmet til å virke i windows 7 etc og forandret alt. Jeg kommer ikke inn på chippen for å forandre mapen. Litt forbannet kan du sei. War chippen fynker helt fin på 525, 325, 535 etc alle de modellene som finnes i usa / canada Så på ny Stanalone ECU ( AEM ems 4 30-6905 ) i usa, men den manglet map sensor så jeg drøyet det. Jeg skal prøve å få til noe. Må kjøre utenom turboen først, skal eu godkjenne bilen innen Juli.
kimf Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Var derfor jeg valgte ostrich2 istedenfor miller war chip, sikklet lenge etter den war chippen først men nå ser det ut til at det blir datasprut på meg isteden.
takaasen Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Skrevet Juli 2, 2012 Da har jeg fått nye program vare til war chipen. Har også laget midlertidig down pipe. Må være den mest patetiske down pipien noen gang. he he. fra 3" til 2" bare slik at jeg får den igjennom eu først.
takaasen Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Skrevet Juli 18, 2012 Ja, men den lager en klanke lyd, usikker på hva det er. holder på og ta av bunpannen for å se om jeg finner ut hva som er feil.
bergeee Skrevet Juli 18, 2012 Skrevet Juli 18, 2012 moro at det begynner og komme sammen:) er veldig spent på åssen den war chipen funker jeg:P
bjornar-a Skrevet Juli 19, 2012 Skrevet Juli 19, 2012 konstant lyd elelr bare på spessielle turtall ? du har vært litt uheldig med sånne ting på denne mottoren
takaasen Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Skrevet Juli 19, 2012 konstant lyd elelr bare på spessielle turtall ? du har vært litt uheldig med sånne ting på denne mottoren Er en klanke lyd som øker med turtallet enten noe som er løst eller veiv ramme bank, ventiler etc. får se hva jeg finner ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå