bjornar-a Skrevet Februar 23, 2012 Skrevet Februar 23, 2012 ja vell ja den m47 veiva du hadde var fra 136hk. den jeg har fra er fra 150 hk, tror den har 91 i slag eller noe. men er mye kortere i nesa og har ett litt ana system på drevet til kjeden den ligger ikke i veien her heller
takaasen Skrevet Februar 25, 2012 Forfatter Skrevet Februar 25, 2012 Da har jeg montert olje fordelings blokken. Den har en slange fra oljeutaket fra oljefilterhuset og opp. håper at det holder mål. Fikk også satt på manifoilen og test montert turboen. ser bra ut. nå mangler bare olje retur og vann in og ut. fiffi med 3" utbås.
bergeee Skrevet Februar 25, 2012 Skrevet Februar 25, 2012 ser ut til og bli en hard nøtt og knekke hvordan du skal få ordna den downpipenXD med tanke på plassen:P
takaasen Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 Fikk fylt på olje og vridd om nøkkelen i dag. Fikk oljetrykk etter en liten stund med kjinner. Så får se om jeg tørr og starte i morgen!!
takaasen Skrevet Mars 3, 2012 Forfatter Skrevet Mars 3, 2012 ser ut til og bli en hard nøtt og knekke hvordan du skal få ordna den downpipenXD med tanke på plassen:P Yess!! Eg fant løsnlineg på downpipen. Det blir stright out pipe i stede
Magnum 310 Skrevet Mars 3, 2012 Skrevet Mars 3, 2012 Hehe, med traktorpotte og flipp på toppen? Meget gromt "skrot" prosjekt. Venter spent på oppstart!!
takaasen Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Skrevet Mars 4, 2012 girrrrrrr. < Bilen starter og sviver. men lekker kjølevann mellom blokken og det ene front dekselet. Ut med motoren igjen.
tordah Skrevet Mars 4, 2012 Skrevet Mars 4, 2012 ser ut til og bli en hard nøtt og knekke hvordan du skal få ordna den downpipenXD med tanke på plassen:P Yess!! Eg fant løsnlineg på downpipen. Det blir stright out pipe i stede uppipe ?
takaasen Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Skrevet Mars 16, 2012 Hvordan går det ? Fått fikset lekkasjen ? Motoren er ute av bilen i morgen, så får jeg se hva som er feil. håper på quick fix.
fizn Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Håper du får fiksa lekkasjen fort, for jeg vil se tallene på benken nååå!
takaasen Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Skrevet Mars 17, 2012 girrrrrr#%&%##%%# Da var motoren tilbake i kjelleren.
takaasen Skrevet April 13, 2012 Forfatter Skrevet April 13, 2012 gikk tom for penger. måtte vente med å bestille nye pakninger. men må er alt i heimen igjen. Blir montering av motor i helgen. håper på oppstart til uken.
ronnyskretting Skrevet April 13, 2012 Skrevet April 13, 2012 Jævlig tøft prosjekt. Her må det følges med. Lykke til med oppstart:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå