bent87 Skrevet September 16, 2010 Share Skrevet September 16, 2010 Cool Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 artig prosjekt dette lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 stilig prosjekt! gleder meg til og se video:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 artig med små "snikbygg" au gitt. se at ting trenger ikke nødvendigvis og koste en formue kanskje litt seint nå, men ang svinghjul kunne du brukt m20, hvor den letteste versjonen veier ca 6 kg.. må shimse ut svinghjulet og bytte drev på starteren bare så er det bolt on mener jeg og huske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2010 artig med små "snikbygg" au gitt. se at ting trenger ikke nødvendigvis og koste en formue kanskje litt seint nå, men ang svinghjul kunne du brukt m20, hvor den letteste versjonen veier ca 6 kg.. må shimse ut svinghjulet og bytte drev på starteren bare så er det bolt on mener jeg og huske Hadde sikkert spar mye på å bytte til m20, men jeg hadde 318is svinghjulet liggende, og det er bolt on, he he med korte bolter da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Hei hei julaften igjen. Fekk pakkar i posten i dag. ARP bolter til ramme lagerer og til rådene. fant ut at s14 og m10 brukte samme som m40/m42/m43 og råde boltene e spesial laget. fekk heile sulamitten til 1500.- ink frakt skippa momsen for det e ikje noge å bry seg om. Fekk og ny vanpumpe te 400 samen med masse simringar te girkassen og annet råls fra bavaria. Så då kan eg begynna og montera motoren. Blir montert ARP på topp, råder, og ramme lager sammen med cometic MLS pakning, får håpe at det holder litt bedre da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Fikk taki etter mye krøll 535 bremser ( ventilerte skiver ) så da er det bare å glassblåse og lakke. Ofte glemmer man ut å matche effekt med bremse når man trimmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 vips, nye pakninger og litt lakk, så var 535 brensende i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2011 Fikk endelig levert Blokk til opp boring og topp til overhaling. Blir spenende. Blir EBB som gjør arbeidet. Kongen på haugen han!! Da blir det montering så fort det er ferdig med maskineringen. Skal plane både topp og blokk til sammen 0,5mm. vil da sond ca havne på comp 8,5 : 1 med 3,5mm topp pakning. får håpe at jeg klarer å kjøre opp til 1 bar da. skal begynne på 0,7 fordi den interne wastegate på turboen har orginalt. tenkte å kjøpe en collins wastegate. ette det jeg forstår passer den rett på og kan stilles en del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 2, 2011 Share Skrevet Februar 2, 2011 gleder meg til og se åssen den chipen funker! er den bra så shopper jeg en jeg og:) genialt at du kan dele map osv med andre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 YESSS då va blokk og topp ferdig hos EBB. Kommer med bildere siden. håper å begynne å montere i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 blir spenende å se detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2011 Då va blokk og topp i hus. takker EBB. Da er det bare å begynne å montere.!!! 1 stk blokk 85mm bor 1stk 8 vale topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 har en anelse om at dette kommer til å bli litt mer enn "skrot-turbo" prosjekt til slutt eg.. balle fort på seg på den ene og den andre grom delen etterhvert sikkert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2011 Etter å ha montert veiv i blokka oppdaget jeg at veiven var skjeiv. å så forbanna jeg blei. Koed kunne ikke hjelpe kjøpe denne veiven hos dem for 2 år siden. gikk utifra at den var bankers. Så nå får jeg høre med metal guruer om det kan fikses. veiven henger på hver halve omdreining. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå