Martin-D Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Hei på deg I September \ Oktober i fjor handlet jeg min første 5-serie, og har siden da vært storfornøyd med kjøpet. Bilen er en Cosmosschwartz metallic, 1995 modell, E34 520i med M50B20-motoren. Av ekstrautstyr kan følgende nevnes: LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%) LEATHER STEERING WHEEL AIRBAG FOR FRONT PASSENGER MODEL DESIGNATION, DELETION SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC SUNBLINDS SKIBAG SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING FOGLIGHTS CRUISE CONTROL RADIO PREPARATION 3RD STOP LIGHT SCANDINAVIA VERSION SHIPPING PROTECTION PACKAGE TYIRE CONTROL Jeg har av planer å holde bilen godt vedlike og holde en clean og tilnærmet original stil. Planer hittil: (vil stadig bli oppdatert) Maskinpolere bil Vaske motor Ta det ørlille som er av rust Fikse liten skade på bakfanger Ordne no fine sommerfelger Montere nye lister på dør (midten og bunn) BESTILT Montere ny blinklys (hvite) Fikse ulyd i elektrisk rollo Bytte gir \ håndbrekk skinn OK Bytte høyttalere foran og bak OK (Focal 130VB frontsett og Focal 130CVX bak (begge 5,25") Montere CD-spiller OK (Kenwood) Montere bra CD-spiller Bilder etter første ordentlige shine (ingen maskinpolering enda ) Dagens lille shine bestod av: Utvendig Avfetting, vask med varmt vann (Meguiars vaskevott, CG Citrus Wash and gloss), tørket med mikrofiber fra Scandicshine, vokset med Pinnacle Liquid Souveran og toppet med Megiuars Quick Detailer. Innvendig Sprayet lett med Meguiars Quick Interior Detailer, tørket av med mikrofiber og kostet vekk bøss og støv med Swisswax Detailing Brush på vanskelige steder (knapper, vifteutblås etc). More to come! Stay tuned! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Nydelig 5-serie! Fornøyd med bilen ja? Er det avtagbar krok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Hva med hvite blinkers og senk? hadde blitt pent tror jeg... Er egentlig ikke såå mange sorte E34 for tiden syns jeg! pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Hadde gjort seg med hvite blik ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Hvite blink skal på, senk er jeg litt skeptisk til da jeg sliter med godkjenning og styr og stell på den andre bilen jeg har. Menmen, time will show! Har blinklys (front, ikke sideblinkers) liggendes klare, så de skal monteres så snart jeg får en ledig stund! Og om det er avtagbar krok vet jeg faktisk ikke, må sjekkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Ja, for vist det er det må du ta den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Får ta en titt på det tror jeg, vil helst ha den vekk Tok noen bilder i dag Blank og fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Utrolig pene biler du har! Skulle nesten tro du har en BMW forhandler i nærheten som fremdeles selger "gamle" nye biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Flotte biler du har, ja. Det er stor forskjell på E34 med og uten brede nyrer. Gir bilen et helt annet, nyere preg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desko-K Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Fint eksemplar av e34,, svart 5-serie er aldri feil blir definitivt fett med hvite blink + felger bra potensiale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Pen E34, men liker smale nyrene best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Takker for hyggelige kommentarer! Syntes faktisk de brede nyrene er råfine, blir enda bedre da det blir hvite blinkers Forøvrig digger jeg stilen med originalkapsler, minner meg littebitt om de hjula her: Okei bare bittebittelitt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Flott bil! Syns bilen blir MYE bøsere med bredfront Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Lå bak denne her nedover Mylla veien på Grua for et par uker sida og stussa over hvor jævli strøken den så ut. Det forklarer jo saken nå som jeg ramla innom tråden her.. Btw, omtrent der du sto på Statoil stasjonen finner du sikkert igjen mange av piggene ifra vinterhjula mine x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 Den så veldig hel og pen ut! Liker E34, holdt på å kjøpe en ganske lik en gang for noen år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå