Rabies Skrevet April 10, 2010 Share Skrevet April 10, 2010 Ja, for vist det er det må du ta den av Alle hengerfester er avtagbare. Spørs bare hvor mye du vil ha det av Skal plukke av kroken på E36'n min i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Er ikke meninga å ikke hilse, kjente ikke igjen 520'n. Men når du kom forbi i cab'en rett etterpå skjønte jeg at det var deg ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Er ikke meninga å ikke hilse, kjente ikke igjen 520'n. Men når du kom forbi i cab'en rett etterpå skjønte jeg at det var deg ;P Hehe, ingen fare! Kjenner igjen 520'n ganske lett, black and yellow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Slitsom sang.. Men har lært meg det nå ihvertfall da ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå