thoslags Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Kjøpte en brukt luftmassemåler som var gått litt over 120000km. Har køyrt med den i noken mnd no og det har fungert fint.På vei til Bergen etter eg hadde stått på ferga so merka eg at bilen pluttselig begynte å dra dårlig, spesielt på lavt turtall, med dårlig gass respons. Gjekk nesten ikkje å køyre forbi. Kjentes ut som lmm er gåen igjen. Har eg virkelig so uflaks, eller var det veldig dumt av meg å kjøpe brukt siden dei ryker såpass ofte?
Bonden Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Å kjøpe brukt LMM er nok ingen god ide på en diesel bil, da disse ofte ryker på rundt 100 tusen+km.
takaasen Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Lurt , LMM koster NOK 1.546,25 hos koed.no ikke noe det, har betalt over 4000 for LMM til en e34 525ia tideligere.
thoslags Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Skrevet Februar 19, 2010 Hehe, har skjønt det i ettertid. Visste ikkje at dei røk so ofte før so eg kjøpte brukt Menmen har bestilt ny hos koed
Lars89 Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Selges på ebay også http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-AIR- ... ccessories http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-AIR- ... ccessories
takaasen Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 om du bruker sports filter/confilter? Har fåt inntryk at Lmm ryker pga oljen som filtereer satt inn med, legger seg på ellemente.
OLEZZ Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 om du bruker sports filter/confilter? Har fåt inntryk at Lmm ryker pga oljen som filtereer satt inn med, legger seg på ellemente. I slike tilfeller kan ofte en rens gjøre underverker.
thoslags Skrevet Februar 20, 2010 Forfatter Skrevet Februar 20, 2010 Har originalt luftfilter, so det er ikkje problemet. Men egr ventilen kan godt vere dårlig, men har rensa egr ventilen sjølv og bilen har vore på service og fått nytt luftfilter og veivhusventilasjonsfilter. Kanskje eg skal blende egr når ny lmm er montert?
thoslags Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Skrevet Mars 4, 2010 Hmmm, litt merkelig. Bilen gjekk veldig dårlig og kunne nesten ikkje køyre forbi med den. Fekk montert effektbakpotte og koblet ut egr ventilen, samt rensa lmm. No er eg veldig usikker på om den faktisk drar so dårlig. Kan effektbakpotte samt utkopla egr føre til en kvikkere bil? Eller kva er det som har gjort at bilen begynte å gå dårlig for so å gå ganske bra igjen? Lure fælt her no. Kan jo ikkje berre fikse seg sjølv akkurat? So når eg kopla ut egr ventilen ved å blende slangen so har den begynt å lage en merkelig lyd/ during kvar gang eg stopper motoren. Er det ufarlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå