HMW Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Har du ikke et du får lånt? Evt. reise på hugger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Et rele kan henge seg opp osv, det billigste du kan gjøre, er å åpne det og se om det er brent, eller har synlige feil. Kan også være at det har hengt seg, men lønner seg uansett å prøve et nytt. Tror jeg betalte 250,- for et nærlysrele hos BMW, så tror neppe dette er dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 ser trådstarter sin side av saken.. er det ikke defekt er det isåfall penger rett ut av vinduet. Greieste er jo selvsagt å prøve et du vet virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Får åpne den og se på det litt kjipt og kjøpe nytt ett koster tross alt nesten 600 kr. Eller så får jeg bare ta turen til hugger og se om de har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Hadde samme symptoma på mitt. Da funka d av og til. Jeg fant (!) et rele å da funka det,. Var riktignok til en taunus da, men samme symptoma.. Husker at det tikka i rele`.. gjør ditt det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 fant ut var det var nå tok ut releet nå istad og ser at den ene pinen fra C2 utgangen er knekt tvert av. Rart den egentlig er det da jeg aldri har tatt den ut. Ser ut som det blir bestilling av ny en, får bestille nytt ett på Ebay eller noe koster 654 kr på GS :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Se der ja, godt du fant ut av det, har nok vært folk der før gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Er litt rart blinklysa har fungert helt topp før inntil nå men ser ikke ut som noen har knekt den heller ser ikke noe form for noe typisk skade. Men får bare skaffe meg en og se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå