stfoer Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Tråd oppdatert med mer deler. Useriøst og selge når man byr på forumert og har høyeste bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Den som er først til mølla får først mal, er det ikke sånn man sier det? Fikk inn et bud 12 timer før du la inn bud, og når man har arrangert frakt på varen og avtalt henting så føler jeg at det blir mer useriøst å plutselig si "nei sorry er fler som har lyst til å by". Står at man skal poste her eller sende pm, og det som foregår på pm vil da ikke bli vist her. Så i denne sammenhengen føler jeg meg ganske seriøs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Interiøret og stabstaget solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Hei. Er rullegardinen orginal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Ja det ser sånn ut. Den er fastmontert til hattehyllen. Du må skru fast to fester i taktrekket ditt så er det bare å dra så vidt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Ok, jeg har rullegardin i min nå, men den er stygg og slitt, så jeg trenger en ny. Hvor mye skal du ha for denne da, ink frakt? Med de to festene for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Tenkte 750 + frakt. Men er litt usikker på hvordan det blir å sende den. Skal jeg demontere den av hattehyllen så den blir smalere eller skal du ha hele greia? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Trenger ikke hattehyllen, så hadde vært fint om du demonterte av den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Ok, skal ta en tur ut en dag jeg har tid. Kanskje i morgen. Skal få demontert det og se hvordan jeg evt kan sende det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 behump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Har fått demontert rullgardinen på hattehyllen. Det var null stress så du trenger ikke å ha med hattehyllen Send meg en PM om du fremdeles er intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2010 Må bare si at bilen forsvinner på dynga snart, så hvis folk skal ha deler må de skrike ut. Eksosanlegget er fremdeles til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå