mgsninja Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Da har noen vært å ”hentet” seg nye m-tech lister til sin (eller en venn sin) e36 sedan. Hadde vel ikke forventet noe annet, da bilen allerede har vært gjennom et mislykket forsøk på å fjerne sommerfelgene, pøbelstreker, og øyelokk som ble reve av. Så vist noen du kjenner har fått seg m-tech lister til sin e36 sedan i løpet av i går kveld eller i dag, så er det nok min bil som var den ufrivillige donoren.
wabby Skrevet Februar 19, 2010 Skrevet Februar 19, 2010 Hvor var bilen din parkert da? Er mange E36 rulle rundt i kr.sand så skal holde øya åpne Ikke at det er så lett når det kommer til M-tech lister. Kamerat av meg var lei av at folk forsynte seg av deler. Det resulterte i at han graverte initialene sine på baksiden av alle deler som var lette å plukke av.
mgsninja Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Skrevet Februar 19, 2010 Bilen var parkert ved Metro Bowling (Kongsgård allé). Er jo en del som tar turen innom der.
Trond e30 cab Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Blir skikkelig provosert av dette her kjenner jeg! Det er jo fantastisk hva folk stjeler for tiden. Begynner å bli skremmende mye krimminell aktivitet. Hva kan dette skyldes mon tro?
///ben Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Det er jo fantastisk hva folk stjeler for tiden. Begynner å bli skremmende mye krimminell aktivitet. Hva kan dette skyldes mon tro? Finanskrisa?
bmwkizn Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Skikkelig lavmål når noen gjør seg til kjeltring for en ussel 1000lapp ihvertfall..
Mexos Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Skikkelig lavmål når noen gjør seg til kjeltring for en ussel 1000lapp ihvertfall.. Folk gjør seg til kriminelle for langt mindre enn det. Tenk bare på alle som sniker på Kollektivtransporten i Oslo daglig. er trolig snakk om tusenvis som skal spare 24kr. Husker de hadde en ganske god kampanje for å redusere snikingen for et par år tilbake. Da viste de frem hva folk som hadde sneket hadde kjøpt for pengene de sparte. Det var snakk om en plastbøtte, et sett klesklyper etc Er uansett irriterende når slikt ser med en selv. Har inntrykk av at E36 er spesielt utsatt da det går fort å demontere ting, delene er ettertraktet og mange har kjennskap om hvordan de demonteres.
bmwkizn Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Ja jeg tror at dette er en sykdom for enkelte. Er helt sykt hva de risikerer friheten sin for. Jeg er glad min bil har fått stått i fred. Husker jeg ble meget forbanna da M-tech plasten på min gamle E28 ble stjælt. Men jeg fant heldigvis igjen det den første plassen jeg dro for å se. Så det ordnet seg for meg. verre med han som var klåfingret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå