j0lle Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Noen som har prøvd dette på sine biler? har sølv lister selv, og "litt" lei av disse, men syntes det er forjævelig å betale så mye kronarsjer for nye lister.. http://www.e90post.com/forums/showthrea ... n+wrap+diy Andre tips? hvor har dere kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 En kar på jobben lakket dem med vanlig lakk for utvendig bruk, kjøpt hos koed. Så rimelig bra ut det. Det var den typen lakk som BMW har laget for hjemme lakkering, visstnok veldig bra bokser å lakke med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Problemet med lister innvendig er at de vil være på nært hold. Lakkering bør da gjøres i et lakkerings kabinett slik at du slipper å ha støv liggendes i lakken som vil ødelegge en perfekt finish. Hvis du skal bruke en sort farve vil støvet o.l skinne ekstra igjennom lakken. Er du ute etter slike carbonfiber matter anbefaler jeg deg å ta en titt på www.carbontrekk.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Men hvilken av de 3 størrelsene trenger man ca til et komplett interiørlister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Jeg vil tippe du trenger den minste. Dette holdt vist til et komplett sett i e39. Men blir det for lite kan du jo alltids bestille mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 mine trelister er lakket svarte med bil lakk av lakkerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Ser jo ikke så aller værst ut det der Men tror jeg skal prøve carbon i første omgang, satser på at det kan bli pent det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2010 Jeg går for PYSpeed Carbon Fiber Fabric! http://www.pyspeed.com/product-p/rd-8001.htm Frakt på 1 duk er 15 dollar til Norge. Duken skal være: 139,7x91,44 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buckley Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 La oss gjerne høre og se hvordan det ble til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 28, 2010 Share Skrevet Februar 28, 2010 Her er noen bilder fra det jeg har fått gjort så langt: Hjørner blir ikke sånn super bra, men øvelse gjør mester Blir vanskelig på noen av delene, men jeg regner med at jeg skal få det til å bli bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå