kbpE30 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 hehehe. er nok jeg som har feilet litt her ja. og tidligere verksted. satte bilen inn på merkeverksted. og de brukte 9 timer på og finne ut at::: bensin slanger var koblet feil. ( tidligere verksted) noe feil på EL nettet ( jeg og tidligere verksted) feil lamda sonde ( meg) kløts pumpe ( tidligere verksted) montert eksos (tidligere verksted ) EL feilen var kam og reim sensor var koblet feil( meg) Hoved strømmen til hjernen var koblet til gjord ( verksted ) hadde ikke tenning. men nå går bilen som ei klokke fra sveits Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Hehe.. Da var det jo ganske opplagt at den ikke ville gå helt som forventet ja. Men grattis med kjørbar bil til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2010 takk.. skal bare lakkeres først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå