Crayzygirl Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Da ble den endelig solgt etter en lang stund på autodb.. Jeg kjøpte den i januar,men jeg hadde så masse trøbbel med lakken på den,,selv om den var nylakkert i 2008...Men men...Jeg fikk igjen det samme som jeg ga for den så føler ikke jeg har tapt noe... Så nå tror jeg at jeg skal kjøpe med en "konebil" hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Bmw vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Trodde 318 var konebil jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Bmw vel ? Vet ikke enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Trodde 318 var konebil jeg Ja sikkert,,men ikke min...: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Hmm. jaja. Uansett hva du kjøper da, så får jeg håpe du blir fornøyd Hold oss oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Hmm. jaja. Uansett hva du kjøper da, så får jeg håpe du blir fornøyd Hold oss oppdatert Jepp.. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Ikke så mye å lure på, bmw må det bli vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Ikke så mye å lure på, bmw må det bli vet du. Hehe:) Jeg får se hva det blir til:) Men må si at Bmw er den beste bilen jeg har eid da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 Der ser du. : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 kjøp gamal Mercedes, da blir du guttas midtpunkt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 kjøp gamal Mercedes, da blir du guttas midtpunkt;) Hehe;) Jeg har jo vært guttas midtpunkt nå med Bmw`en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Februar 19, 2010 Share Skrevet Februar 19, 2010 må si jeg styrer unna sjarmedes. huff å fy å skru på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crayzygirl Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2010 Hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Mercedes Demens er vel heller for de over 70 det, eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå