SofaKingFresh Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Amen, Snusfenrik. Bare fordi noen idioter stjeler og herjer her nede, vil det ikke si at ENHVER med en bimmer her nede gjør det. Og ja, det er ikke lett å få solgt ting og tang vi vil selge når det er så mye "trøbbel" her. Nesten sånn at jeg vil fjerne "Bosted", eller forandre på det til et annet sted. Haha.
R Andersen Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 vet ihvertfald at grenland er den plassen der flest e30 m3 er registrert. Hvordan vet du det? Har du sjekket med biltilsynet eller andre plasser? forventer du stort av bimmers-medlemmer sofakingcrash?! Det er ungguttær med sansen for allminnelige biler som e30, man skal ikke forvente det helt store da heller på andre områder, stigmatisering og utskjelling er gjengangere blant enkle sjeler, forhåpentligvis vokser de opp de også en gang Da er du vel en enkel sjel selv iom. at du stigmatiserer de fleste unge her på Bimmers..?
m///tuoring Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 folk her inne burde faen meg se å være litt forsiktige, fordi om det finnes noen råtne epler et sted er det ingen vits i å beskylde et helt miljø!! folk som skriver sånt piss har det kun i kjeften alikevel!!! hvis du setter en E30 M3 me nøkkler i tenninga på et kjøpesenter heter det på godt norsk forikrings svindel!!
Sturlis Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Herregud, skjerp dere da! Snakk om å dra alle under en kam... JA, det er noen råtne epler i grenland som alle andre steder, men ærlig talt, slutt med den drittslenginga om at det er bare narkomane, kriminelle og utlendinger her og at dere nesten ikke tør å komme hit! Det blir for dumt. Er helt enig med Fliid, den posten her burde vært stengt for lenge siden, det er så utrolig mange useriøse her på forumet...
S.Arnesen Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 folk her inne burde faen meg se å være litt forsiktige, fordi om det finnes noen råtne epler et sted er det ingen vits i å beskylde et helt miljø!! folk som skriver sånt piss har det kun i kjeften alikevel!!! hvis du setter en E30 M3 me nøkkler i tenninga på et kjøpesenter heter det på godt norsk forikrings svindel!! Hvordan kan det være forsikrings svindel? Forsikringen dekker ikke tyveri av bil om eier har latt nøkkelen stå i....
m///tuoring Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 kommer an på hva man sier te forsikringa det...
m///tuoring Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 kan ikke skjønne at bimmers vil ha folk her inne som kunn slenger dritt???? mitt innlegg var kun et motstykke mot all den slenginga me leppa, jævlig unødvendig spør du meg. hvis ikke folk vil komme te grenland er det ikke no værre en å la være!! jeg sier som et par andre smarte huer her STENG TRÅDEN!
m///tuoring Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 kan ikke skjønne at bimmers vil ha folk her inne som kunn slenger dritt???? mitt innlegg var kun et motstykke mot all den slenginga me leppa, jævlig unødvendig spør du meg. hvis ikke folk vil komme te grenland er det ikke no værre en å la være!! jeg sier som et par andre smarte huer her STENG TRÅDEN!
316 Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 folk her inne burde faen meg se å være litt forsiktige, fordi om det finnes noen råtne epler et sted er det ingen vits i å beskylde et helt miljø!! folk som skriver sånt piss har det kun i kjeften alikevel!!! hvis du setter en E30 M3 me nøkkler i tenninga på et kjøpesenter heter det på godt norsk forikrings svindel!! Så så, det var VAFFELBILEN som hadde stått med nøklene i tenninga, ikke M3'N. Litt viktig å ikke blande disse to sakene som ikke har sammenheng overhode. Forøvrig er jeg enig med deg!
Simpel Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 folk her inne burde faen meg se å være litt forsiktige, fordi om det finnes noen råtne epler et sted er det ingen vits i å beskylde et helt miljø!! folk som skriver sånt piss har det kun i kjeften alikevel!!! hvis du setter en E30 M3 me nøkkler i tenninga på et kjøpesenter heter det på godt norsk forikrings svindel!! Hvordan kan det være forsikrings svindel? Forsikringen dekker ikke tyveri av bil om eier har latt nøkkelen stå i.... Er vel ikke så interessant og få bilen bilen faktisk stjålet heller hvis du prøver deg på svindel...
wicky124 Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 tralla lalla laaa....disse skiens folka altså...ikke kan dem eie ærlig og ikke kan dem betale regresskravene fra forsikringsselskap..så de bare stjeler istedet...
SofaKingFresh Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 tralla lalla laaa....disse skiens folka altså...ikke kan dem eie ærlig og ikke kan dem betale regresskravene fra forsikringsselskap..så de bare stjeler istedet... Helt korrekt. Og planeten vi bor på, har egentlig ikke vann. Der er bare fantasi. Godt du ikke drar alle under en kam da, wicky
Wacman Skrevet Februar 26, 2010 Forfatter Skrevet Februar 26, 2010 EirikL, du har hvertfall fornuft. Du bruker hodet du er utdelt. Jeg er meget forsynt med disse møkkatrådene som til stadighet dukker opp. Og de som uttaler seg krasst er folk som ikke tilhører Telemark, overhodet. DEt er for meg uforståelig. Jeg kan ikke uttale meg om kvinne sminke,for det kjenner jeg ikke til. Men jaggu kan man kritisere en by eller flere uten å være derifra /bo der. At tråden ikke er stengt for lenge siden er uforståelig. At bimmers.no bidrar til å skape dårlig omtale om ett BMW miljø, det er utrolig. Jeg har åpenbart hatt for høye forhåpninger for denne siden. Dere gjør det så vanskelig å få til ett godt miljø, når det stadig skal slenges dritt. Jeg startet denne tråden som en fleip, da det var en VAFFELRØREbil som var stjålet. Dette etterfølgende en hel rekke tråder om hvor mange biler som er stjålet i grenlandsområdet. Synd enkelte ikke tar en fleip,men at de da ikke gjør det,kan jo nesten tyde på at de føler seg truffet på et eller annet vis. Har du vaffel i munnviken,fliid? Har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå