Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle skryte litt over en butikk som har fantastisk service for en gangs skyld!

Jeg bestilte en katalysator fra Østfold Bildemontering forje helg til en grei pris. Fikk pakken etter 4 dager, giro kom i posten dagen etter pakken var kommet. Jeg hentet pakken på posten i dag, og tenkte ikke noe mer over at det kom litt lyd fra pakken. Jeg tok den med til verkstedet, og pakket den ut. Da viste det seg at katalysator delen var løs inni varmeskjoldet. Jeg ringte til ØBD, og fikk beskjed om at det ikke var noe problem, de skulle sende ny i dag, og jeg skal få den på tirsdag. Jeg trengte ikke sende inn den gamle og måtte ikke betale ny frakt på den nye! :applause: Jeg ble nesten satt ut over slik service! :shock: Det er synd det ikke er slik alle steder, men man må derfor fremheve dem som faktisk er så serviceminded! :wink:

Jeg kan derfor trygt anbefale denne butikken! :D

Skrevet

Jøss.. Første gang jeg har hørt noe skryte av de karene der... Har sluttet å bruke de, selvom de holder til i nærheten. De pleier å være svinedyre og uinterreserte i å hjelpe til.

Skrevet

wow noe skryt fra de slutta helt og handle de,r stive priser på noe godt brukt og servicen var heller ikke så mye og skryta av.

Skrevet

hmm, var dette egentlig så bra at det var noe å skryte av da? for det første så skulle de ikke sendt en defekt del i utgangspunktet, men når de først gjør det (som jeg skjønner tidvis kan være vanskelig å unngå når man driver med brukte deler) så burde det være en selvfølge at de sender en del som er ihht fakturaen uten at du skal belastes for noe mer.

jeg handler hos mye hoggere igjennom jobben, og ØBD havner sånn midt på treet mtp pris og service.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...