Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fet planke :P

Nei, men likte bilen, synest det er stilig med litt carbon på. Eneste jeg ikke likte var de "finnene" på siden av fangeren, men det var hvertfall noe nytt da, som var det du gikk for.

La også merke til at du hadde radiatordeksel fra en bil med firer-motor, noe spesielt bak det eller?

Skrevet

var mye penere før!

på med org lykter!fysj med oneblock lykter.

skulle hatt leppa svart foran, droppa de små stagene til leppa. og fått vekk de carbon libresse med vinger på fronten!

pansert kan kanskje gå, men vet ikke helt

har samme baklykter liggende selv, men bytta til org m3..

ellers så interiøret og understell gjort med riktig mods.

men din bil! dette er bare min mening.

Skrevet

Lyktene foran er feil. Leppa kan gå, men da må du fjerne staggene og de vingene på siden av den. Staggene kan til NØD gå, men de vingene skjønte jeg rett og slett ikke poenget med. Panseret er kult, men helst uten F16 luftinntak.

Skrevet

Fin bil :)

Som nevnt over her, ville jeg anbefalt å få fjerna de vingebitene på sidene av fangeren.

For min del minner de for mye om den velkente monsterfronten.

Skrevet

Hehe, var mange komentarer:P Bilen er jo selgt so eg kan ikkje gjer so mykje med det nå.. Men jah det var ein ombyggd bil, fra 318is.. Så korrekt det til den so nevnde det;) Men, dei vingene på sida så mange komenterde, vart stoppa i teknisk 3 dager etter dei vart såtte på så dei måtte eg ta av igjen, men, dei fylgte med bilen når eg selte den :wink:

Skrevet

Vel, for å bli ferdig med det værste først.

*Onepiece lykter

*"Finner"

*Stag på leppa

Ikke min stil ;)

Men ellers var jo denne dritfet.

Carbonpanseret var veldig kledelig, og leppa er vel ACS om jeg ikk tar helt feil. Ligner i hvertfall veldig på schnitzer sin ;) (ACS = pluss i boka)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...