sladjan Skrevet Februar 20, 2010 Skrevet Februar 20, 2010 Ja var det jeg egentli lurte på, hva heter den og hva betalte du for den ?
tommenke Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.php3?page=parts_AllStyling&partType=styling_frontspoiler DTM i carbon E36 M-tech ... DTME36/7-8895 er varenummeret som er på GS.. 2288.50.. Men eg kjøpte den når det var sanne kampanjedager i fjor og fikk den litt billigere
Wazu Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Fet planke Nei, men likte bilen, synest det er stilig med litt carbon på. Eneste jeg ikke likte var de "finnene" på siden av fangeren, men det var hvertfall noe nytt da, som var det du gikk for. La også merke til at du hadde radiatordeksel fra en bil med firer-motor, noe spesielt bak det eller?
lloydsb Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 var mye penere før! på med org lykter!fysj med oneblock lykter. skulle hatt leppa svart foran, droppa de små stagene til leppa. og fått vekk de carbon libresse med vinger på fronten! pansert kan kanskje gå, men vet ikke helt har samme baklykter liggende selv, men bytta til org m3.. ellers så interiøret og understell gjort med riktig mods. men din bil! dette er bare min mening.
///Kristian Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Syns igrunn bilen var penest som den var på de første bildene. Men det er meg, ikke min mening som gjelder
Clerion Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Om dette er en tråd det er lov å si meningen sin i såååå.... Hva faen har du gjort med den? =( Var jo PERFEKT. Sorry men, nestegang, kjøp deg en civic.
316 Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Lyktene foran er feil. Leppa kan gå, men da må du fjerne staggene og de vingene på siden av den. Staggene kan til NØD gå, men de vingene skjønte jeg rett og slett ikke poenget med. Panseret er kult, men helst uten F16 luftinntak.
Tore Diesel Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Fin bil Som nevnt over her, ville jeg anbefalt å få fjerna de vingebitene på sidene av fangeren. For min del minner de for mye om den velkente monsterfronten.
tommenke Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Skrevet Februar 21, 2010 Hehe, var mange komentarer:P Bilen er jo selgt so eg kan ikkje gjer so mykje med det nå.. Men jah det var ein ombyggd bil, fra 318is.. Så korrekt det til den so nevnde det;) Men, dei vingene på sida så mange komenterde, vart stoppa i teknisk 3 dager etter dei vart såtte på så dei måtte eg ta av igjen, men, dei fylgte med bilen når eg selte den
Rabies Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Vel, for å bli ferdig med det værste først. *Onepiece lykter *"Finner" *Stag på leppa Ikke min stil Men ellers var jo denne dritfet. Carbonpanseret var veldig kledelig, og leppa er vel ACS om jeg ikk tar helt feil. Ligner i hvertfall veldig på schnitzer sin (ACS = pluss i boka)
Mexos Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Bildene i denne tråden sto i feil rekkefølge. De øverste burde vært sluttresultatet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå