oxygaxe Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Du får si du er alkoholiker og ikke liker våpen! hehe, da ender han opp på kjøkken uiten sterkere krydder enn salt og pepper
Devils Skrevet Oktober 12, 2010 Skrevet Oktober 12, 2010 ke det vart det her. veit du har bedre skruing
kevine30 Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 gjor sæ med comp felgan på e30:) forsvare kjipt:P
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Det brevet fikk jeg nettop også, men skal inn i CSS bataljonen. Er transport osv. Tror det blir greit. Men prosjektet mitt blir nok også litt på vent.
S. Gunstad Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Det brevet fikk jeg nettop også, men skal inn i CSS bataljonen. Er transport osv. Tror det blir greit. Men prosjektet mitt blir nok også litt på vent. Da må du søke TT (Tung transport)! Kjøre største bilan
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 13, 2010 Skrevet Oktober 13, 2010 Det brevet fikk jeg nettop også, men skal inn i CSS bataljonen. Er transport osv. Tror det blir greit. Men prosjektet mitt blir nok også litt på vent. Da må du søke TT (Tung transport)! Kjøre største bilan Kan jeg søke det innenfor css?
|Ole| Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Det brevet fikk jeg nettop også, men skal inn i CSS bataljonen. Er transport osv. Tror det blir greit. Men prosjektet mitt blir nok også litt på vent. Da må du søke TT (Tung transport)! Kjøre største bilan Eg kjørte faktisk TT i mi pulje, riiiimeleg heftig faktisk
Flatshift Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 skal faktisk inn i CSS jeg også, 20 januar 2011. har tenkt til å søke TT. så da blir bimmern stående...
opasb Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 bilen starta igår Grattis! Film? drevet med litt tenningsforsking idag og lodding av bredbåndslamnda på sprutet... ligger video på facebook når den står å går... http://www.facebook.com/video/video.php?v=1551375056561&comments&po=1¬if_t=video_comment
BMW_Racing Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 Du får si du er alkoholiker og ikke liker våpen! Si du er alkoholiker og LIKER våpen, Og spør om du kan få et nå med en gang !
Skimmy Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 må vell gratuler:P vart bra det der;) gikk som ei klokka no;) gled meg til den e mappa å vi ska ut å prøv;)
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 19, 2010 Skrevet Oktober 19, 2010 skal faktisk inn i CSS jeg også, 20 januar 2011. har tenkt til å søke TT. så da blir bimmern stående... Får tegne bmw logo i panna på oppmøtedagen! Sorry OT Fikk ikke sett filmen Opasb..
opasb Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2010 ok... får legge meg til som venn på facebook så ser du mere oppdaterte bimmersting Martin Wikran.. idag har man fått begynt med mapping...lavlast mapping da... ikke noe turbotrykk enda.. ble plaga med bensinpumpe da den fikk dritt i seg og gikk fast.. blir mere i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå