opasb Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 har vært på tidenes driftetur mot svergie... sitter og har ondt i hjertet mitt enda
Skimmy Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 eg e slitn i kroppen enda! fy faen den fungert no!! null problem å blås 200 på den værtfall;) å 240 på kutt på bakhjulan;) SIDELENGST:D
oxygaxe Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 hehe, trur du at du behold lappen, bilen og ikke minst live lenge?
opasb Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 Hør no... Nei driv ikke på med hodelaus kjøring.. Biln e mappa og kjør safe på 1,25 bar trykk..
opasb Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 burnout av en bmw som ligner på min
Devils Skrevet November 4, 2010 Skrevet November 4, 2010 burnout av en bmw som ligner på min hehe skeptiskt
opasb Skrevet November 5, 2010 Forfatter Skrevet November 5, 2010 kommer flere filmer og bilder etterhvert.. må bytte bremser forran.. heelt friitt for skive og klosser. skal bytte til 2,5 girkasse og diff.. med 320driverk så er 1 og 2 gir borte på null komma niks..kjedelig
opasb Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 lite respons her.. tror jeg gir opp bimmers
Frode_E30 Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 "Denn videoen er fjernet av brukeren" ?
opasb Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 desverre... ja.. mått fjerne den pga politiet mulig sjekka meg opp. var veldig intressert i bilen min så . hehe Men nå skal dere høre... Jeg fikk havari idag pågrunn av at datasprutet sletta hele/deler av mappet selv, under kjøring. og jeg merka det ikke fort nokk :/. Regner med at toppen har fått seg.
Kristian H. Foss Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Det var leit! Hva skjedde når den havarerte?
opasb Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 Det var leit! Hva skjedde når den havarerte? fikk plutselig meget høy afr med turbotrykk.. kjørte rolig mot hjemplassen min men stoppa da jeg merket bilen begynte og stige drastisk i tempratur... Nå blir det trykk i kjøleannlegg..
Kristov Skrevet November 13, 2010 Skrevet November 13, 2010 Det var leit! Hva skjedde når den havarerte? fikk plutselig meget høy afr med turbotrykk.. kjørte rolig mot hjemplassen min men stoppa da jeg merket bilen begynte og stige drastisk i tempratur... Nå blir det trykk i kjøleannlegg.. Sprekk i topp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå