Skimmy Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 hahah, du på byen!? derfor jeg fikk melding i halv 3 tia om jeg kjørte:P rått prosjekt det hær:D gled meg til å se den ferdig! eg savn e30!
opasb Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 nå er 1,8motorn tatt ut av toringen, ny 1,8motor inn imorgen så bilen blir klar for eu-kontroll.... så blir det klargjøring for turbo motor i bilen bilder kommer sener ikveld
opasb Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 da var 1,8motorn i...bare smått igjen, lufting av clutch osv..bilder kommer senere idag når oppstart har annkommet
opasb Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 Ja Der var bilde kommet . Lakkerte grillene igår samt monterte sorte DE-lykter. Må gjøre noe mer med nyren.
opasb Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Skrevet Mars 27, 2010 Driver og shineer diverse smådetaljer på touringen idag. Eu-kontroll neste tirsdag. Legger ut noen bilder ikveld
opasb Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Skrevet Mars 28, 2010 Tid for liten update her. har fåt sandblåst og lakkert dvs deler på motoren,pussa ned og lakkert "bakplate" grunnet myye rust, montert ny fordeler og rotor, og klargjort touringen for eu-kontroll nå førstkommende tirsdag. blir morro når jeg begynner og flytte over turbostashet bilder : Hilsen en som går og lager turbolyder med munnen sin for tida
Kristian H. Foss Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Hehe, fint å rengjøre deler, ser gra ut det registeret der da!
opasb Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Skrevet Mars 29, 2010 Tja.. Blir mere shining etterhvert. Vil ha det ryddig og pent i motorrommet
Kristian H. Foss Skrevet Mars 29, 2010 Skrevet Mars 29, 2010 Det er litt viktig ja, mye bedre følelse når alt er ferdig:)
opasb Skrevet April 2, 2010 Forfatter Skrevet April 2, 2010 Lite oppdatert tråd i det siste. Men nå er motoren kommet på plass i touringen og satser på oppstart rett etter påsken. Sitter på hytta å koser oss nå . Kommer bilder etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå