316 Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Er det ikke snakk om å selge orginale M5 deler FRA EN ORGINAL NORSKREGISTRERT M5 fordi han skal ha en prosjektbil (ramme) å bygge verstingbil av?
maartn Skrevet Februar 21, 2010 Skrevet Februar 21, 2010 Tvilsomt? Da hadde han vel solgt kun understell/bremser.. evnt motor. og ikke hele bilen. Men, han kan jo svare for seg selv.
Farrukh M Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 Er det ikke snakk om å selge orginale M5 deler FRA EN ORGINAL NORSKREGISTRERT M5 fordi han skal ha en prosjektbil (ramme) å bygge verstingbil av? Noe sånt blir det. enten så tenkte jeg å kjøpe en billig e39 og bygge den til m5 med godkjenning og selge.(men vet ikke helt ennå hvordan jeg tjener mest)||| Vurderte å gjøre det samme med en E60 m5 men den har jeg ikke råd til (kanskje neste gang) planen er å ha one of kinde m5. Jeg la ut den tråden for å se om noen har intresse for m5 deler,slik jeg vet at jeg for solgt deler til den før jeg legger den under kniven! Dere er ikke den første som blir sjokkert over det jeg sier, venner tror fortsatt jeg tuller.har snakket med BT og for å få bmw gokjent med de hk jeg vil ha,må jeg ha m5 RAMME/chassi.
Arotished Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Ahh, så du skal ikke bruke S62 motoren i prosjektbilen? Hva skal du selge da? Alt unntatt rammen?
Farrukh M Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Skrevet Februar 22, 2010 vil ha kun dørlås,ramme og kanskje par skruer.hehe S62 skal bygges fra bunn (blokk og oppover) så derfor selger jeg komplett motor. nye motor skal ha mye opgraderte deler. Helvete å finne trimme deler til den!! Har også sett på en v10 M motor,den med komprerssor skal greie bevege bilen. Alt handler om cash,så vi får se hva som skjer!
Farrukh M Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Skrevet Februar 23, 2010 Vil helst selge motor,gir og driverk sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå