Fixfax Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Mener du å påstå at jeg ikke får kjøpe et sprut med PPF om jeg vil det? Det vil jeg gjerne se at det hender! Tror du kanskje jeg tuller? bør i allefall sjekke fakta føre du begynner og le av andres utsagn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Var vel ikke det at jeg trodde du tulla, det stemmer nok bra det du sier. Ledde mest av tanken på at Bäckis skulle sagt at jeg ikke fikk kjøpe sprut av dem, med tanke på mengden kroner jeg har lagt igjen der. Beklager hvis det kom litt feil ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msklTourer Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2010 Glemte forresten å skrive at når man skal bynne å klemme ut en del effekt ut av disse motorene så bør man sveise kjølekanalene så ikke forbrenningsromma svikter, med det resultat at pakninga slipper. Vanskelig å si hvor grensa går for sveising/ikke sveising, men jeg selv ville ihvertfall ha sveist om jeg skulle av med toppen uansett. Billig forsikring det. Skal man over 3-350hk ser jeg det som en nødvendighet.Så tilbake til det med sprut. Enig med forrige taler, hopp over smidd innmat, og sats på et skikkelig sprut. Som han også nevnte, selv megasquirt er bedre enn piggyback, men uansett ikke noe jeg vil anbefale såfremt man ikke har veldig bra peiling på elektronikk. Det beste alternativet vil etter mitt hode være å kjøpe et Vi-pec sprut fra PPF. Da får man et knallbra sprut til en bra pris, samt at man får med koblingsskjema til BMW, og i tillegg en ypperlig support fra PPF hvis man behøver hjelp. mvh Joachim ok .da det blir original innmat da. vet du forresten lengde på 320 råder.? må sjekke om de jeg har da faktisk er 320 før jeg monterer. toppen min har visst 280 graders kam.topp er til sliping av noen vinkler på ventiler nå, så kanskje da viktig å få sveisa kjølekanaler samtidig da. så jeg trenger altså IKKe å dreie av toppen på org.stempla for lavere komp..? mener jeg har lest mange gjør faktisk det. å hvor mye skal man ta av skjørtene tro. ifølge han jeg kjøpte denne motoren av,mente dette var blokka fra 325 eco. som gir lavere komp enn standard 325.. hvordan kan jeg finne ut om det stemmer.. hmmm ikke lett å bli klok på dette. men stempla er fra facelift motor. om piggyback sprutet har map sensor vet jeg ikke.. men nytt sprut blir det iallefall! det er viktig har jeg vel skjønt takk for verdifulle svar så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 325 eco 325E denne har 2,7 liter orginalt, men blant annet toppen struper ned effekten kraftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 320 rådene er 130mm Ang sprut så ta en titt på www.e30tech.com/forum i statene. Dukker stadig opp et Pnp Megasquirt der.. Ligger på $4-500 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msklTourer Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 325 eco325E denne har 2,7 liter orginalt, men blant annet toppen struper ned effekten kraftig effekten er en ting. men lurer på om E-blokka er identisk som i i,motorene egentlig. for har hørt det er lavere kompresjon i E-motorene,men vet ikke om det stemmer heller. å isåfall om det er stempler blokk eller topp som utgjør dette kompresjons-tapet"..? hmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msklTourer Skrevet Mars 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2010 320 rådene er 130mmAng sprut så ta en titt på http://www.e30tech.com/forum i statene. Dukker stadig opp et Pnp Megasquirt der.. Ligger på $4-500 Lykke til ok,130 ja. var innom der kjapt å fant et sprut faktisk til en hyggelig penge . -ellers mye kult på den siden der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msklTourer Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2010 Har fått tak i et Haltex E6S sprut til 6000 kr. Er det brukandes tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå