Luunde Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Radiator til e34 520 Touring 1991 ønskes kjøpt.. Haster virkeligt Holder til i rogalandsområde så viss noen i område her har noe liggende så kontakt meg på marius.luunde@gmail.com raskest muligt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 har en fra en 93 mod touring liggende. pm vis int. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Hei du. Jeg har radiator fra en 92 mod 525ia som er i topp stand. Den ser ganske ny ut. Og passer sikkert din 520 hvis du har M50 motor. Selger for 1.000 kr.(pluss eventuell frakt) Holder til i Stavanger. Jeg kan sende med enten Kystbussen som går til Bergen hvis du bor nord i Rogaland. Eller kan sende med Sør-vest Ekspressen som kjører nedover mot Kristiansand. Da kan jeg levere til bussen og du har radiatoren i morgen(mandag). Så er det bare å finne en avgang som passer for deg til å hente radiatoren. Bor du i Stavanger/Sandnes/Jæren er det jo henteavstand. Da må du ta raskt kontakt hvis du vil at jeg skal få ordnet dette i morgen. Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå