barri Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Hei Bimmers, lurer på er mulig å koble orginale Angel Eyes mot fjernstyring. Slik at når en låser opp så slår angel eyes på. Slik som det er på den nye X5. Har en X5 E53 med orginale angel eyes. Har sett at folk har koblet det opp med med ettermonterte Angel Eyes. Takker på forhånd..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Januar 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2011 ingen *********??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Denne oppskriften burde funke på E53 også viewtopic.php?f=1&t=167872&hilit=50v+6a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil88 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Låner denne litt Er det mulig å koble follow me home lys på fjernkontrollen, slik at når man låser så skrur de seg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Det har du jo som standard hvis den er kodet. Ta ut nøkkel fra tenninga og dim med fjernlyset en gang. Da står de på i ett minutt eller så. Har du det ikke så kan du nok få kodet det ved en diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Hei Bimmers, lurer på er mulig å koble orginale Angel Eyes mot fjernstyring. Slik at når en låser opp så slår angel eyes på. Slik som det er på den nye X5. Har en X5 E53 med orginale angel eyes. Har sett at folk har koblet det opp med med ettermonterte Angel Eyes.Takker på forhånd..... Her er min DIY: viewtopic.php?f=1&t=169794 Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Låner denne litt Er det mulig å koble follow me home lys på fjernkontrollen, slik at når man låser så skrur de seg på? Du kan kople angel light og tåkelys sammen. Det er som bilskiltlys og parklys bak. viewtopic.php?f=1&t=169794 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil88 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 jamen da må jeg fortsatt dra til meg lysbrytern for å få de til å skru seg på? vil ha det på nøkkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Jeg tror jeg hadde klikka hvis lysene hadde gått på hver eneste gang jeg låste bilen. Er vel snakk om langlysene denne funksjonen går på. Bedre å dra i hendelen de gangene det trengs med litt lys foran bilen for å finne inngangsdøra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil88 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 jaja, er det mulig å få til uansett da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå