myrlas Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Ok, jeg innrømmer det. Jeg liker ikke å vaske bilen selv. Ei heller er jeg tilhenger av vaskemaskin. Et firma som tilbyr manuell innvendig og utvendig vask derimot til en overkommelig penge er noe jeg kan like. I Oslo har jeg vært bortskjemt med Ensjø bilpleie som har levert strøken bil for en 200-lapp . Finnes der noe lignende i Trondheim? Og noe som er bra?
Mexos Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Vet det står noen og vasker bil i parkeringskjelleren på Tiller torget og vasker. Så er det også en gjeng på Hallset på Byåsen som driver bilvask. Jeg har aldri brukt de selv så kan ikke gi noen referanse desverre.
S. Gunstad Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Rosendal bilpleie i innherredsveien. Ikke brukt de selv, men veit de er billige på vask.
bmwkizn Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Elgseter bilpleie er også rimelig å bra. (har jeg hørt ihvertfall) Holder til i gamle Esso lokalene rett over Shell elgeseter
gaasen Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Har brukt elgeseter en del ganger.. Syns de slurver litt..
Ad|oS Skrevet Februar 22, 2010 Skrevet Februar 22, 2010 Bare husk på at du ofte får det du betaler for Forventer du en skikkelig vask, utvendig og innvendig, for 200kr, er du nok vel optimistisk. Det tar tid å gjøre arbeidet skikkelig, og en bedrift gjør ikke akkurat arbeidet gratis. Betaler du 125kr (som de tar på Ensjø Bilpleie) for en utvendig vask, er det akkurat det du får. De går fort og galt over bilen, og den blir nok hverken veldig pent behandlet eller skikkelig ren. Skal ikke si at alle billige er dårlige, men tviler på at en bedrift vil sitte igjen med under 500kr/timen, noe som tilsier fire biler pr time. Jeg bruker 1-2 timer på en vask av egen bil, litt etter hvor skitten den er (og den er stort sett ikke veldig skitten ) Men for all del, hva man mener med en "strøken bil" er jo veldig relativt hehe
Gloss Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Er i Trondheim i påsken. Noen som har tips for bra børsteløs automatvask? I bodø har Shell halv pris mellom 22:00 og 06:00..finnes det noe sånt her i byen?
EirikL Skrevet Mars 28, 2010 Skrevet Mars 28, 2010 Den nye vaskemaskinen hos Statoil Nardo skal være bra. Jeg har ikke prøvd den selv, kun hørt det fra andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå