Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg vil ikke si at dette er det værste som ruller rundt. Denne har jo absolutt riktige stuket. Den er bare litt for oransj og har et unektelig stygt panser. Ellers er den kul syns jeg. Kom ikke her å si at den er for lav!! 8)

Skrevet

Vill heller si at trådstarter failer som ler av dette og lager tråd om det..

Bilen var rå! (om man ser bortifra panseret og de "koppene" på felgene)

Skrevet

Syns det er trist når folk ødelegger bilene til de grader, den minner mer om en Ascona.

Her så blir folk slakta av et par med lyktelister, mens slike utfall er helt greit :)

Skrevet

herregud det blir snakka som om det ikke er lov, han gjør som(og har gjort) som han vil, og takk gud for det. er også så barnslig å "erte" folk og legge de ut på forumer KUN for å snakke negativt om de

skjerpings

(nå er det bare å vente på at en skal diskutere mitt innlegg)

Skrevet

seini; Føler du deg tråkket på ? Du nevner lyktelister. Har du blitt kritisert for det? Alle ha ulike meninger, men selvfølgelig skal du ikke føle deg "ille til mote" av den grunn.. Men du må da se at tråden du har laget er overflødig : )

Skrevet

Dette er jo et utfall av en eier`s fantasi, godt noen gjør akkurat det de vil å får bilen akkurat slik de vil :)

Håpløs tråd, bygg bilen akkurat slik du vil ha den! Jeg vil ikke ha en klin orginal e36 325i fra 1994!

Skrevet

Ligger prosjekttråd her en vei :wink:

Knallrå bil med litt for kreativt panser. Bare gøy at folk går egne veier :D

Skrevet

Synes bilen var rå jeg, minus panseret. Helrått stuk på den :) Kanskje polerte kanter hadde vært fetere enn lakkerte...men på en annen side så har han jo bygget en bil som garantert ikke kopieres x antall ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...