Halvor89 Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Her på forumet vil man få ros og ris samma F hva du gjør med bilen, men å kjøre safe med M-tech er jo det de fleste gjør og det som funker i de fleste tilfeller. Men syns det er tøft at noen prøver noe annet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Mtech funker ja, men er mange her inne som liker det som er levert originalt, for at som oftest er det akkurat det som er finest med noen tøffe felger og senk. Denne bilen tråden refererer til syns jeg er ganske tøff, men fargen/fargekomboen skulle vært annerledes. Ser litt feil ut av en enner anna grunn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Med sorte lister, sort leppe, annet panser og uten haifinne hadde jo denne vært skamrå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Liker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Jeg synes ikke denne er feilpriset etter all jobben som er lagt inn i denne. Jeg synes det er flott at folk går egne veier, og ikke bare satser på M-tech. Jeg gjorde selv dette med min E36, og fikk mye kritikk på forumet, men jeg ble fornøyd, og det er det som teller. Han skal ha kreds for en flott jobb, og et godt resultat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Bilen er drit rå, digger fargen og alt anna men må sei meg einig med det panseret...litt vel badlook... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagerik Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Jeg synes ikke denne er feilpriset etter all jobben som er lagt inn i denne. Jeg synes det er flott at folk går egne veier, og ikke bare satser på M-tech. Jeg gjorde selv dette med min E36, og fikk mye kritikk på forumet, men jeg ble fornøyd, og det er det som teller. Han skal ha kreds for en flott jobb, og et godt resultat. Godt sagt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissstian Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1266419075 Denne er fail! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Termy Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1058943;Modified=1266419075Denne er fail! Kanskje i dine øyne, men den er fortsatt gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Gjennomført jalla... Noen som har brukt mye tid og penger på den. Bare synd de har dårlig smak i 99% av befolkningens øyne... Eneste fine med bilen var interiøret(minus rattet) Minner meg mye om franske styla biler. Gjennomførte, men stygge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Full annonse http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 5322815634 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=prospect;AdItemId=1058943;Modified=1266419075 Denne er fail! Denne her blir litt for Japse for min smak men lenge leve baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noob123 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Denne bilen er nok litt for vill for meg! men det finnes sikkert folk som liker slike biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Går ikke ann å sammenligne siste sedanen der, med den orange coupeen da. To vidt forskjellige verdener. Den siste her er ødelagt. Proposjoner fra helvete. Ingenting som passer sammen. Mangel på senk, feil felger. Ja det kan nevnes mere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Blir feil i mine øyne. Så lenge eier er fornøyd, så er vel det bra nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå