JoakimE46 Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Hei jeg har en e46 med business CD. Jeg lurte på om det er mulig på noen måte å koble sub og forsterker til mitt orginale anlegg. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 22, 2010 Share Skrevet Februar 22, 2010 Blaupunkt sine PnP forsterkere med kabelsett til BMW er en enkel og grei løsning. Ganske rimelige også. Da får du bedre lyd i dørene + utgang til sub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimE46 Skrevet Februar 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2010 Takk for svar. Men jeg har allerede en dynabel forsterker, finnes det noe mulighet for å kjøpe bmw kabelsett til den som passer med den orginale spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenlund87 Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Takk for svar. Men jeg har allerede en dynabel forsterker, finnes det noe mulighet for å kjøpe bmw kabelsett til den som passer med den orginale spilleren? Neppe... Men ta en titt på filmene til han fyrn her. http://www.youtube.com/user/bavsound Han viser deg hvordan du kobler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Du kan jo bruke kabel settet til Blaupunkt om forsterkeren din takler høynivå inn for eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Er aktiv sub til 2-3000 å anbefale i e46? blir det noe serlig lyd? De er jo billige da... Greit med forsterker og sub i ett og tar ikke store plassen heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Jeg har dobble 12" i min e46. Har ikkje skipose eller armlene bak. Høre dei men der e mye tap på grunn av det er tett bak i der! Fungerer kanskje bedre med airport opp i hatthylla. Men får for all del det lille ekstra da. Kjøpte mine dobble 12" med forsterker i sverige for 4000.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 der har du nok grunner, 2 subber og 1 forsterker for 4000... Vi satt inn 2 12" til 6400 og forsterker til 8000 i en a4 sedan. Det røska istykker invollene:) Det var rett og slett ubehagelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Hadde mine i en golf og der rista det i stykker invollene. er stor forskjell på e46 å audi a4. Tru du meg! Er stålvegg i bakseta mine å stål i hatthylla. bagasjerommet er pottetett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå