bmwmann24 Skrevet Mars 1, 2010 Skrevet Mars 1, 2010 om motor uansett jager på tomgang med lmm kobla til eller ikke så er den nok ikke i stand. får du ikke taki en brukt å sette i? evt lambda. Det er nok disse du ska bytte. Det er greie operajoner så gå for de.. Drit i snakket om toppakning. Du kan uansett sjekke om toppakning er gåen ved å blåse hardt i radiator(kald motor er å foretrekke da) å se hvor det leker.. Men, dette er neppe aktuelt da du ikke nevner noe om at motor koker/blir varm.
dagerik Skrevet Mars 1, 2010 Forfatter Skrevet Mars 1, 2010 Motor koker ikke.. Men såg litt på tomgangsreg i dag, å rensa den.. Virka som symtomet forsvant! Får se mer i morgen.
dagerik Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Skrevet Mars 9, 2010 Nå med nytt problem! Etter jeg tok av, rensa å satt tilbake tomgangsregulator(og delvis fiksa en stor rift i slangen inn på tomgangsreg.) Dette er tomgang etter ca 2 mils kjøring.. Kald motor = jamn tomgang!! Flere en jeg som putter tommelen på lamdan?? Eller kan dette skyldest den dårlige reperasjonen av rifta på slangen inn på tomgangsreg?? Takker for alles meninger og ideer!
bmwmann24 Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 kan godt skyldes at det finnes små hull/rifter i slangen. Evt så kan du vel påkoste deg en ny slange? ikke så veldig dyrt det. ellers så har kanskje andre et bedre råd å gi deg?
Simpel Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Har hatt noe lignende periodiske tomgangsproblemer. Har gjort masse forskjellig så det kan være 1 av disse. Min oppfører seg fint etter dette hvertfall (M50B25): Byttet bensinfilter Konsekvent 98 oktan bensin Hatt på Omega injection-rens Renset veivhusventilasjon Har igrunn mest tro på den siste, men vanskelig å isolere når jeg gjorde dette omtrent samtidig.
dagerik Skrevet Mars 10, 2010 Forfatter Skrevet Mars 10, 2010 Kommer til å påkoste ny slange, har bare aldri tid til å bestille.. Simpel: Tusen takk, kommer til å prøve div av dine tips om slangen ikke fungerer. MEn er mest sannsynlig det siden det endra seg når jeg teipa slangen.. Men en ting til! Er innimellom tomgangsreg ikke fungerer:S Virker som motoren må bli varm for at regulatoren skal fungere :S
dagerik Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 Bastard, svarte deg på PM. Problemet ordna seg når jeg fikk ny slange btw! =)
bastard Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Høres bra ut dette. Nå fikk jeg tilfeldigvis akkurat samme problemene med min. Får kose meg med samme feilsøking imorgen jeg og.
Morten1989 Skrevet Mars 18, 2010 Skrevet Mars 18, 2010 Min M50B20 jagde vanvittig på tomgang. Bytta tomgangsregulator, å den ble helt bra etter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå