Fredrik Skrevet Februar 23, 2010 Skrevet Februar 23, 2010 Det er kanskje noen der ute som har byttet standardspeilene på en E46 eller en E39 ut med M3/M5 (M-Tech) speil... og dermed har de originale speilene liggende. Jeg trenger dekselet (alternativt hele speilet) til venstre side av bilen (sjåførsiden) og fargen må være 354 Titansilber Metallic. Dekselet skal være helt, uten store riper og alle de fire festeklipsene skal være inntakte. Jeg betaler inntil 400 kroner for det rette dekselet/speilet. Slik ser dekselet/speilet ut, men naturligvis uten skader.
Hankook Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Jeg har speil som er i cosmossvart met. du kan få det for 200+ frakt evt.
Fredrik Skrevet Februar 24, 2010 Forfatter Skrevet Februar 24, 2010 Takk for tilbudet, men jeg vil helst prøve å få tak i et deksel som allerede har fargen titansilber metallic. Hvis ikke dette er mulig innen rimelig tid vender jeg tilbake til deg. Er dette OK?
Fredrik Skrevet Mars 3, 2010 Forfatter Skrevet Mars 3, 2010 *bump*... det virker ganske håpløst dette...
Fredrik Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Skrevet Mars 11, 2010 *bump* Hankook: Er ditt deksel stadig til salgs?
Fredrik Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Ja jøsses, men det er jo ett komplett speil. Jeg trenger jo ikke hele speilet... kun dekselet. Spørsmålet er om du kunne være så vennlig å demontere dekselet og selge meg kun det. Jeg betaler naturligvis 200 Kroner + frakt for dette også. Hele speilet er tungt, mens dekselet kun veier et par hundrede gram. Frakten til Danmark blir betydelig billigere på denne måten. Hvis dette er OK for deg bør du demontere dekselet på den riktige måten... altså først løsne klipsene som holder selve speilflaten fast og dernest forsiktig med en flat skrutrekker dytte de fire festene til dekselet inne i speilet til siden uten at de knekker. Hvis de knekker kan jeg ikke gjenbruke dekselet iom. at jeg dermed ikke kan få festet det skikkelig til mitt speil. Vi kan evt. godt bli enige om at du får en hundrings for den jobben hvis den lykkes.
Hankook Skrevet Mars 12, 2010 Skrevet Mars 12, 2010 Ja jøsses, men det er jo ett komplett speil. Jeg trenger jo ikke hele speilet... kun dekselet. Spørsmålet er om du kunne være så vennlig å demontere dekselet og selge meg kun det. Jeg betaler naturligvis 200 Kroner + frakt for dette også. Hele speilet er tungt, mens dekselet kun veier et par hundrede gram. Frakten til Danmark blir betydelig billigere på denne måten. Hvis dette er OK for deg bør du demontere dekselet på den riktige måten... altså først løsne klipsene som holder selve speilflaten fast og dernest forsiktig med en flat skrutrekker dytte de fire festene til dekselet inne i speilet til siden uten at de knekker. Hvis de knekker kan jeg ikke gjenbruke dekselet iom. at jeg dermed ikke kan få festet det skikkelig til mitt speil. Vi kan evt. godt bli enige om at du får en hundrings for den jobben hvis den lykkes. Ok, jeg skal gi ett forsøk på Søndag. Hvis jeg får det til uten og ødelegge kan jeg sende det til deg på Mandagen.
Fredrik Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Skrevet Mars 12, 2010 Ok, jeg skal gi ett forsøk på Søndag. Hvis jeg får det til uten og ødelegge kan jeg sende det til deg på Mandagen. Kjempefint... du gir meg en melding pr. PM når du er klar...
Sjøbuse Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 hviss speilet er kaldt eller har ligget ute i en bod bør du ta det inn i varmen så det ikke er så sprøtt i plasten når du skal vippe på klipsene. er de kalde knekker de lett.
Fredrik Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Skrevet Mars 13, 2010 hviss speilet er kaldt eller har ligget ute i en bod bør du ta det inn i varmen så det ikke er så sprøtt i plasten når du skal vippe på klipsene. er de kalde knekker de lett. Ja... dette tror jeg også er en god idé... vær forsiktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå