jandaa Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 touring skjørtene er mine de;) hehe, fått deg en billi å bra bil må jeg si, ser bra ut sålagt såfall! men ta det me ro så du slipper å operere ryggen din flere ganger! husk at det bare er en gammel bmw;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Februar 25, 2010 Share Skrevet Februar 25, 2010 Takker Kjøpe dem med `fte` på forumet her Jaa, di er 9x16 alle fire. Er temmeli sikker på dem er et15 Sjå der ja. Var i mye beire stand på det bilde. Våre innbrudd i bilen så bakplaten er benda og noe lite rust ned om bakfonger samme felg dim som meg da. Gjekk fint med 3mm spacer framme Fekk tak i bakplate altso? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Skjørta er ikke dine Jan Rune. fekk tak i m-tech 2 front så blir ikke noe byttehandel Passer meg ja Aah Tror ikke jeg trenger og space ut felgene framme Østgaard.. Eller håper ikke. Jaa, fekk tak i bakplate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Har nå holdtpå endel på bilen. Kappet ut mye av bakplaten. Og bestilt en hel bakplate for og få sveist inn nye plater der jeg har kappet ut Legger ut noen bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2010 Fant også ut att det står nye spax krypton gas dempere på bilen med nye fjører. Så bilen må nyli vere godkjent med senkesette Og nytt eksosannlegg også. Mener på dette er simons Tror jeg hadde det same på gamlebilen min. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaavilt Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Er Simons bakpotte ja Senkesettet ble godkjent i fjor sommar samt 4hjulskontroll. Skal foresten leite vidare etter låse-settet i morga. Lykke til vidare me bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Februar 26, 2010 Share Skrevet Februar 26, 2010 Der er den ja! Jeg ringte konstant en uke da denne lå for salg på våren 09. Fikk ikke tak i eieren å endte opp med en annen. Blir nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 smaavilt - Takker for svar på senkesett og eksosen ja Jaa, skulla nesten hatt låsene Rogern - Var bra du ikke kjøpte bilen da. Eller bra for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Fekk touring sideskjørta i posten i dag. Og får felgene i morgen Har også tenkt litt på lakkering. Er ikke helst sikker. Men regner med det blir lakkering Lyst til og lakke bilen i sin orginale rødfarge. Men ha det vår fint met denne rødfargen med litt metallic, hva sysnt dere om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Ser bra ut! Jeg synes brilliantrot rød er den peneste rødfargen til bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Takker Janei, du har jo same fergen sjøl så Fekk felgene i dag. Og di såg veldi bra ut. Men mangler en senterkobb :S Noen som har en senterkopp til borbet a som er helt flat, og står borbet på? Yngvejos hadde ett sett 4 stykk. Men synst det blir litt gale og kjøpe alle 4 nye, bare fordi jeg mangler en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Fått prøvt felgane på bilen da? Levrandøren hadde ikkje sprøyta på lager, men kan hende vi får tak i uannsett:P Skulle sjekke det opp mandag/tirsdag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Nei, fekje prøvd felgane før i morga eller mandag Jaa, skulla nesten hatt den uti veka. Du fe seifrå ka du finne ut på mandag da Om ikkje so fe ej fare og kjøpe ei en anna plass då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 Nei, fekje prøvd felgane før i morga eller mandag Jaa, skulla nesten hatt den uti veka. Du fe seifrå ka du finne ut på mandag da Om ikkje so fe ej fare og kjøpe ei en anna plass då Jeg skal ikke på jobb neste veke. Men du kan no berre ringe å spørr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e`30 Skrevet Februar 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2010 Okej, den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå