Pittball Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Har bare en nøkkel til min BMW -96 E39, lurte på om det bare er til å få slipt en kopi å bruke, eller er det startsperre i nøklene? Jeg har ikkje fjernstyrt sentrallås eller alarm, kun lys i nøkkelen såvidt jeg vet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Må bestilles på chassi nr oss BMW eller GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Hvis den skal brukes til å starte bilen med må den bestilles på BMW/GS/KOED Det er startsperre på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pittball Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Så noe slikt som dette vil ikke fungere? http://global.ebay.com/Funkfernbedienung_Remote_Control_BMW_E30E34E36E39/220560210390/item Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå