Gjest Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Hei Driver å skifter ut treinteriøret i min e39, har fått skiftet alle listene utenom den som skjuler cd-spilleren. Denne viste seg å være betydelig vanskeligere å løsne enn de andre listene. Er det noen som har en god forklaring på hvordan jeg får av den uten å skade noe? Har søkt litt rundt men har ikke funnet noen god forklaring enda.. tør ikke bryte for mye på den.
Robin L Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 bakom dekselet der er det to "klips". tror du kan klare å lure ut disse og sette på lista og på med klipsene igjen. ta ut spilleren så ser du de. jeg byttet hele greia i e38en. det var litt styr da det er fjærer osv som må på plass inni der. måtte ut med hele ramma som spilleren sitter i og..
Gjest Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 Takk for svar Da var det som jeg fryktet hehe. Hadde håpet det var en enklere måte å få den av på, de andre var så greie
Robin L Skrevet Februar 24, 2010 Skrevet Februar 24, 2010 har du den nye lista til spilleren løs eller? eller står den i ei ramme allerede? ser de på ebay som oftest selger denne delen med ramma. står den på ramma, ville jeg prøvd å bytte hele greia kanskje. hvis ikke villet jeg prøvd å lurt det til med klipsene. om det ikke går, er det jo bare å ta ut ramma og sette inn hele dekselet. lykke til da : )
Gjest Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 Har ikke noen ny list dessverre Har lagt folie på de gamle listene Men tror det skal gå greit å legge på folien selv med rammen fast i listen, om jeg bare får den løs fra bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå