Gå til innhold

Ta av interiørlister i e39 ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :D

Driver å skifter ut treinteriøret i min e39, har fått skiftet alle listene utenom den som skjuler cd-spilleren. Denne viste seg å være betydelig vanskeligere å løsne enn de andre listene.

Er det noen som har en god forklaring på hvordan jeg får av den uten å skade noe? Har søkt litt rundt men har ikke funnet noen god forklaring enda.. tør ikke bryte for mye på den.

Skrevet

bakom dekselet der er det to "klips". tror du kan klare å lure ut disse og sette på lista og på med klipsene igjen. ta ut spilleren så ser du de.

jeg byttet hele greia i e38en. det var litt styr da det er fjærer osv som må på plass inni der. måtte ut med hele ramma som spilleren sitter i og..

Skrevet

Takk for svar :D

Da var det som jeg fryktet #-o hehe. Hadde håpet det var en enklere måte å få den av på, de andre var så greie :D

Skrevet

har du den nye lista til spilleren løs eller? eller står den i ei ramme allerede?

ser de på ebay som oftest selger denne delen med ramma. står den på ramma, ville jeg prøvd å bytte hele greia kanskje.

hvis ikke villet jeg prøvd å lurt det til med klipsene. om det ikke går, er det jo bare å ta ut ramma og sette inn hele dekselet.

lykke til da : )

Skrevet

Har ikke noen ny list dessverre :roll: Har lagt folie på de gamle listene :D Men tror det skal gå greit å legge på folien selv med rammen fast i listen, om jeg bare får den løs fra bilen :oops::D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...