koffer1987 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 fikk tatt noen bilder, er ikke rare fotografen da men ^^, de hvite blinklysa på siden har ikke kommet i posten enda så ser litt rart ut ! img]http://images.bimmers.no/files/m12s7u5zonhkcvparus6.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffer1987 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 ^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Nydelig bil... Venter på ACS leppa til min bil.. Får kjøpt replika fra statene til en laaangt snillere pris.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffer1987 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Nydelig bil...Venter på ACS leppa til min bil.. Får kjøpt replika fra statene til en laaangt snillere pris.. takker så mye ! Du gjør det ja ? mye må du ut med for noe sånn da ? det fikk jeg også veldig lyst på ! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 shippa deg PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffer1987 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koffer1987 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 hva syns folk kunne vert en fornuftig pris å selge denne bilen for hvis jeg skulle bestemme meg for ny bil ? km stand er 165 000 , kun en eier før meg , en eldere mann som kjøpte bilen ny på tonrud bil i moss ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå