EirikL Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Ingen må komme og fortelle meg at det er tilfeldig at alle de 11 medlemmene i formannskapet kan komme seg til jobb uten å kjøre gjennom ringen! Og jeg skal banne på at INGEN av dem vil kjøre slik at de bidrar til det berømte fellesskapet de breker om hele tiden. Jeg har et par ting å si om Rita Ottervik som jeg ikke kan ytre her uten å risikere straffeforfølgelse eller kjeft fra moderatorer.
Mexos Skrevet Mars 31, 2010 Skrevet Mars 31, 2010 Sikker på at de aktuelle politikerne kjører bil til jobb? Jeg vil tro de som har mulighet tar buss, da de fremstiller seg selv som meget miljøbevisste. Sitat fra adressa.no: Dersom du kjører bil fra Kattem, der Sissel Trønsdal bor, er det naturlig å passere bomstasjonen på E6 ved Kroppanbrua, men legges turen over Byåsen så unngår hun betaling. Lundereng og Dahlberg Hauge på Selsbakk vil ved å ikke kjøre via Sluppen bru, men over Byåsen, unngå bompenger. Det finnes da ingen logikk i å kjøre Byåsveien dersom man bor på disse stedene? Hele dette sitatet bygger opp om en "dersom" sak og sier egentlig ingenting. Nesten alle i Trondheim kommune kan vel velge å ikke betale bom dersom man kjører en omvei, men det er ingen som nevner at beboerne på f. eks tiller kan slippe unna bommen ved å kjøre via Byåsen pga det ikke er naturlig, og heller ikke lønnsomt. Kjører man f. eks opp fra selsbakk og ned byåsveien har man fort brukt bompengene bare i bensin i oppoverbakkene så det er ingenting å tjene på dette. Dette virker som en artikkel journalisten har laget kun for å skape oppmerksomhet. En må alltid huske at Journalistene fremstiller saker slik at de vil skape mest mulig oppmerksomhet. De er ikke alltid fremstilt slik sannheten er, eller på etisk riktige grunnlag. Jeg Bor på Byåsen, men kommer aldri til å kjøre via byen hvis jeg f. eks skal på Leangen bare for å spare noen kroner i bomringen. Gleder meg til det har gått noen uker og dette bomhysteriet har lagt seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå