Kjexx Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 205.40.16 på 9,5" brei felg Deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrich Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 ET35 18" 8,5 - 9,5 225/40 - 255/35 Skal senkes 45/20 Spent på senkingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Det der var da ikke mye dekkstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Det der var da ikke mye dekkstrekk Ser ut som om han må skifte dekk snart likevell, så da er det bare få på noe smalere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Syntes henrich sin ser helt korrekt ut jeg. Dekkstrekk på bil som ikke er skamlav ser for meg bare ut som at eieren ikke har hatt råd til tilstrekkelig brede dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrich Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Det var noen som mente det skulle bli strekk med denne dimmen. Synes det er ok. Skifte dekk snart?.. ser du no muffins:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Tror dere det hadde blitt plass til 265 her? det er den "felgbeskytterkanten" som tar borti hjulbuen om jeg kjører litt hardt med godt lastet bil, så man skulle tro den ville blitt "brettet ned", altså normal, om man hadde gått for 265. Det er forresten 255 på 10.5 slik det er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Det var noen som mente det skulle bli strekk med denne dimmen. Synes det er ok. Skifte dekk snart?.. ser du no muffins:) Er det øynene mine som spiller meg et puss? For meg ser det ut som om det er antydning til tråder på innsiden av bakhjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrich Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Er det øynene mine som spiller meg et puss? For meg ser det ut som om det er antydning til tråder på innsiden av bakhjulet? Dekkene er en uke gamle. Men skal være enig at det ser litt pussig ut. Kansje jeg må slutte å crosse utpå åkern.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Er de ikke retningsbestemt de der vredstein-dekka dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Finn én feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Disse Vredsteindekka vil ha "motsatt" spor på den ene siden, og det er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Hvorfor det da jørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Disse Vredsteindekka vil ha "motsatt" spor på den ene siden, og det er riktig Fail fra min side, om det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Har lest litt om det nå, og det stemmer som Jørgen sier. MEN, det ser da helt fail ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå