Robin L Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 hei. jeg skal fylle etter litt frostveske på bmwn, da det piper litt i computeren innimellom. hvilken frostveske skal det være på denne? bilenen står i signaturen. m60b30 motor. jeg så nedi tanken, men det var vanskelig å se. stappa ett pappir nedi der og det så nesten litt rosa ut. kan det da være rød veske som er på? hvordan blir det om jeg tar feil å blander med en annen farge? blir graut nedi der da? og hvordan er det å etterfylle med bare vann? er det bare å passepå at det tåler nok kulde? (kan kjøpe meg sånn måler på biltema)
hanskr Skrevet Februar 25, 2010 Skrevet Februar 25, 2010 ville tru de va long life veske ( rød på dn) de går ann å etterfylle med vann, så legne de ikke blir for mange liter. å kjøpe målar der du kan sjå frysepungtet til kjølevæska er lurt om du skal tynne den ut med vatn
AlXz Skrevet Februar 26, 2010 Skrevet Februar 26, 2010 Ikke bland blå med rød ihvertfall. Får du dytta noe papir eller noe nedi veska så du lettere ser fargen? (evt tapp av litt?) Ikke bruk rent vann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå