Gå til innhold

Re: E36 Coupe prosjekt! SELGES!! Se link SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da ble det endelig BMW igjen på meg..

Valget falt på en 97 mod 316i Coupe. Ja jeg vet, helt på trynet og kjøpe 316! MEN, skal bruker bilen mye i jobb, så må derfor ha noe som er litt billig og kjøre.

Bilen har gått 180 000km ca, og har fulgt ALLE servicer.

Bilen er dønn strøken, og har ikke en eneste rustflekk, og er akkurat EU ok. :-)

Utstyr:

Skinn

M-ratt

Digitalt Klima

Avtagbart hengerfeste

Fjernstyrt sentrallås/Alarm

Varmeseter

el.vinduer/speil

+++

Planer:

M3 Frontfanger

M3 Bakfanger

M3 Sideskjørt

M3-Speil (Elektriske m/varme)

M-Lister

FK Angeleyes m/xenon

Spredere

M-innstegslister

M-Matter i stoff

M-Girkule m/lys

Senke 40/30

Kromringer rundt speedometer

Montere 18-knappers kjørecomputer

Effektpotte(Mest for utseende sin skyld)

GS BBS LM Replica 18" Felger på sommerhjul.

Skal også bytte cd-spiller`n til en Alpine spiller, samt montere 6x9 i hattehylla + 2x10" baki. KOmmer også til og bytte frontsett.

Sikkert annet småstæsh som kommer etterhvert.

Artig med sølv farget E36 Coupe, da det ikke er noe "alle" har :-)

Hvis det er noen som har noe av det jeg skal kjøpe inn liggende, så send meg gjerne en pm =)

Kom gjerne med kommentarer!! :) :)

qku50sjirxxfp8audfbo.jpg

vx72me8w9jppsj0moxrq.jpg

uqpo7d7auhsynklkrq0o.jpg

0j79qfohmufe4yffkq6j.jpg

kp9yycjfe93mynxuy7r1.jpg

f7iqghgl42c37ayvt3uu.jpg

hjj8ltfi6y2m6v1x09vq.jpg

e8uu3b6wtrfx76ghgecn.jpg

oh2udhz1xhmleb7jbykm.jpg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

:)

Vurderer også og lakkere senter av felgene mørkere, for og ikke være helt lik alle andre.. Noen som har noe formening om hvordan det kunne blitt på den?

Noe i denne duren...

zh5egz2etltwi0qhxpqi.jpg

Skrevet

Ser ut som en veldig pen bil iallefall!! :D Har selv hatt en slik bil, de er ikke veldig raske og ikke egentlig så veldig økonomiske, men er utrolig gøy å kjøre. Med de riktige delene i understellet så kjører du lett fra biler med mye mer hk.

Legger ut noen linker.. Vil ikke fylle opp tråden med bilder, men slik ble min bil. Som var noenlunde samme utgangspunkt som din.. :wink:

http://i11.photobucket.com/albums/a153/ ... G_1825.jpg

ca 60000kr senere...

http://i11.photobucket.com/albums/a153/ ... G_9825.jpg

Forøvrig så vil jeg anbefale å gjøre minst mulig. Senke den og større felger er et must, samt m-tech fanger kanskje... Det er egentlig bare et helt ufattelig stort tapsprosjekt.. :lol:(men gøy da)

Skrevet

Hehe, fullt klar over at det er kjempetapsprosjekt, men er litt gøy da... ;)

Den ble kjempefin da! Bilene er rimelig kjedelige egentlig før du gjør noe med den egentlig..

Var d 316 du hadde? Hva gjorde du med understellet?

Skrevet

Fine planer dette :wink:

går fint å lakerer om felgene alle det små chrome boltene runt på felgene er det bare å skrue av , de er gjennomgående bolter .

skal ha samme felger selv på min bil .

Har du tenkt å kjøpe alt m-tech samlet ? så ta kontakt med oss så lager vi et pakketilbud til deg :wink:

hvis du skal handle hos oss da.... bare et tips , :)

Lykke til :D

Skrevet

Ja hadde planer om det, tenkte å få på alt før våren!

Kan du sende meg en PM på pakkepris; Frontfanger,bak,side,lister og speil? =)

Skrevet

Da har jeg endelig fått henta bilen.

Er vanvittig fornøyd! Bilen er dønn strøken, og har ikke en eneste liten rustflekk..

Bilen var eid av ett eldre par før meg, som har hatt den i mange år, og som har fulgt ALLE servicer på merkeverksted.. Bilen har gått 180 000km ca :-)

Eneste minuset er at ABS lampa lyser, og har da ingen ABS..:( Noen som vet hva dette kan være?

Så til helga blir det og skifte olje, oljefilter, luftfilter +++

Skal også bytte ut alle blinklys pærene til crompærer, slik at det oransje ikke syns.

En ting til, den ene pæra som lyser opp speedometeret, har gått. Noen som vet ossen jg bytter den? Prøvde i går. Skrudde ut de 2 skruene som holder speedometert, og vippa ut hele greia. Men kom ikke lengere enn til rattet, hvor jeg ikke fikk det igjennom eller på siden.. Noen tips?? Kjipt at venstre side av speedometer er mørkt :(

Slenger med litt nye bilder, og lurte derfor også på om det er noen som kunne manipulert ett bilde for meg, og satt på BBS LM felger, på det første bildet? På forhånd takk :-)

zcd8g2ikfsfow5vfiwhc.jpg

0zuz5iw3sek91qfm54ck.jpg

hcucud1sc18tcjfnknem.jpg

68b2fxxv6layhb0z6o3f.jpg

ucj7zmriz2y7z25f6ejr.jpg

f50mk7mbqpjpqpdnsxdz.jpg

z7hcowq78imtgfxg7iqg.jpg

dp50hi9amylrf70w1y61.jpg

xlukx8tbbh9vfmr1h667.jpg

ad1gk8qzj1h6j73a9pra.jpg

Skrevet

Så jo knall ut denne

Lettere vist du tar av rattet før du tar ut speedohuset. litt knotete å ta av de tre kontaktene bak.. Men går fint. Skifte pærene er veldig lett, bare skru ut å skifte det på baksiden

Skrevet

Rattet er lett å ta av. Koble av batteriet. vent ca 20-30 min. Løsne 1 stk torx skruer på hver side bak puta. (de er nok å løsne, ikke skru helt ut) Da er puta løs. Koble av kontakten på airbagen, så er den av. Løsne deretter mutteren på rattstammen, og rattet er av ;)

Skrevet

Helt unødvendig å skru av rattet :wink:

Skru ut ventilasjonen/lysbryteren på venstre side av rattet(1skrue vertikalt nedenifra) da kan du ta en hånd inn der og vippe toppen av speedometeret mot ratte og så ta det ut på siden.

har du fått av kontaktene på baksiden? De er litt kinkig å få av førstegangen, det er iallefall umulig å forklare hvordan du skal gjøre det :lol: Er en lås på kontakten som må vippes av.

btw så har du Abs på bilen, alle E36 har det :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...