aplet86 Skrevet April 12, 2010 Forfatter Skrevet April 12, 2010 Jeg fikk felgene grisebillig, derfor kjøpte jeg de.. Var ikke de jeg ville ha, og vet ikke hvor lenge jeg har de.. Men ble mye bedre enn org 15"..
hylle Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Hvorfor bryr du deg om hva andre sier? Du kjøpte felgene fordi du likte dem, ingen grunn til å komme med dårlige unnskyldninger! Få retta opp ryggen din å få litt mot i deg selv. Du skal ha bilen din slik du vil ha den, ikke hvordan andre sutrekopper her på forumet vil..!! Kjedelig når alle skal ha akkurat den samme stilen.. gjelder spesielt e36..!! Få på litt senk, så blir det bra!
Lars89 Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 Har trua på de felgene bare du får senka litt. Fine felger og fin bil Senk bør alltid være 1.prioritert mtp utseende
carlhaakon Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Tror nok senk vil gjøre mye på bilen din ja. stikker felga litt uta for hjulbuene?
bcRichard Skrevet April 13, 2010 Skrevet April 13, 2010 Hvor mye jobb var det å montere kjørecomputer på bilen???
aplet86 Skrevet April 13, 2010 Forfatter Skrevet April 13, 2010 Hehe ja fikk bare så jævli pepper her en stund:P Felgene stikker så vidt det er utenfor, men subber ikke noen steder.. Så er fornøyd jeg, tror det blir fett med senk og M-fangere.. ang kjørecomputer så må du ha med hele ledningsnettet.. Det har ikke jeg rukker og montere, så har bare lys i den og klokke i den lille skjermen til venstre.. Du får kjøpt fullt ledningsnett på Koed
maartn Skrevet April 15, 2010 Skrevet April 15, 2010 Hehe, grunnen til at den ser ekstra høy ut, er at fangere og kanaler ikke er lakkerte.
aplet86 Skrevet April 17, 2010 Forfatter Skrevet April 17, 2010 Ja liker felgene mer og mer egentlig jeg:) Pluss at det ser mye bedre i virkeligheten.. Fått masse skryt av de!
carlhaakon Skrevet April 17, 2010 Skrevet April 17, 2010 Ja liker felgene mer og mer egentlig jeg:) Pluss at det ser mye bedre i virkeligheten.. Fått masse skryt av de! jeg synes nok de kom litt bedre frem på de siste bildene. få ut noen flere sikkelig bilder av dem du
aplet86 Skrevet April 18, 2010 Forfatter Skrevet April 18, 2010 Inspirasjon Se der ja!! Den var grom:) Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå