Gå til innhold

Re: E36 Coupe prosjekt! SELGES!! Se link SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk felgene grisebillig, derfor kjøpte jeg de.. Var ikke de jeg ville ha, og vet ikke hvor lenge jeg har de.. Men ble mye bedre enn org 15"..

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvorfor bryr du deg om hva andre sier? Du kjøpte felgene fordi du likte dem, ingen grunn til å komme med dårlige unnskyldninger! Få retta opp ryggen din å få litt mot i deg selv. Du skal ha bilen din slik du vil ha den, ikke hvordan andre sutrekopper her på forumet vil..!! :)

Kjedelig når alle skal ha akkurat den samme stilen.. gjelder spesielt e36..!!

Få på litt senk, så blir det bra! :)

Skrevet

Har trua på de felgene bare du får senka litt. Fine felger og fin bil :D

Senk bør alltid være 1.prioritert mtp utseende :wink:

Skrevet

Hehe ja fikk bare så jævli pepper her en stund:P

Felgene stikker så vidt det er utenfor, men subber ikke noen steder.. Så er fornøyd jeg, tror det blir fett med senk og M-fangere..

ang kjørecomputer så må du ha med hele ledningsnettet.. Det har ikke jeg rukker og montere, så har bare lys i den og klokke i den lille skjermen til venstre..:) Du får kjøpt fullt ledningsnett på Koed :)

Skrevet

Ja liker felgene mer og mer egentlig jeg:) Pluss at det ser mye bedre i virkeligheten.. Fått masse skryt av de!

Skrevet
Ja liker felgene mer og mer egentlig jeg:) Pluss at det ser mye bedre i virkeligheten.. Fått masse skryt av de!

jeg synes nok de kom litt bedre frem på de siste bildene. få ut noen flere sikkelig bilder av dem du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...